Hjelp??

Avelinaaa

Blir kjent med forumet
Jeg har et lite spørmål. Jeg hadde min siste mensen 31 januar til 5 - 6 februar, hadde da sex den 8 januar. Har etter dette hatt sex hver dag fra 11 februar til og med i går 19 februar. Jeg sliter nå med daglig kvalme, spyr alt fra 1 - 2 ganger om dagen, og har pms humør, og mens murringer. Får ikke mensen før 28 februar, og jeg får aldri pms eller mens murringer så tidlig før en menstruasjon. Men er allerde for tidlig å få graviditet symtomer ? Noen som har noe ide hva det kan være ? Jeg har gått på p piller i 7 år, sluttet i slutten av september / førsten av oktober, og har hatt regelmessig mensen siden det.

Med min sønn så fikk jeg symptomer veldig tidlig, og hvis jeg er gravid nå, så fikk jeg også symptomer veldig tidlig :)

Jeg fikk også symptomene mine tidlig. Var ikke noen tvil.
Ihvertfall ikke med førstemann. Da var jeg spykvalm de 2 siste ukene FØR ikm...
tok testen kl 20:00 på IKM dagen og det var 2 blodrøde streker med en gang.

du kan fint være gravid ja.

Bør jeg vente med å ta test til ikm dagen? Det tar jo tid før det "vises" vel? Rart å få symptomer så tidlig da :o
Vanskelig å smøre seg inn med tålmodighet, Hehe :)

Hvis du har noen billige tester kan du jo ta en tidlig? Men ha i bakhodet at det kan være positivt uten å vise enda. Lykke til! :D

Bør jeg vente med å ta test til ikm dagen? Det tar jo tid før det "vises" vel? Rart å få symptomer så tidlig da :eek:
Vanskelig å smøre seg inn med tålmodighet, Hehe :)
hvis du er som jeg var med første så produserte jeg masse HCG veldig tidlig så kan den slå ut nå ja :)
MEN.. bare for å ha sagt det.. I dette svangerskapet testet jeg ikke positivt for IKM+2

E fikk graviditetssymptomer allerede dagen etter befruktning (INGEN diskusjoner takk! Ja, e kjente det tili når e ble gravid, og nu e han 5 år) :)

Ja er jo tydeligvis forskjell fra folk til folk, to av venninene min hadde ingen symptomer før positiv test, ho ene hadde nesten ikke noe igjennom svangerskapet og hun andre fikk ikke positiv test før over 1 uke etter ikm
Blir spennende å se :)
Krysser fingrene for deg FrkMina

Er det vanlig at det stikker / klør i brystvortene? Er små ømme vis jeg klemmer forsiktig på de.
Er jo kun 5 dager etter el :o

Back
Topp