Hjelp!!!

Hehhe nei tror nok at det er vanskelig å bare stoppe:p tiden vil vise hva jeg selv vil etter neste unge:)
Ja, det er sant, det er lett å ønske seg tre når man bare har en:)
Men å bare skal være gravid en gang til og bare kose med en nyfødt liten klump en gang til virker så lite. En gang til er ikke nok!
Samtidig synes jeg tre barnehagebarn på en gang virker litt mye jobb:)

Gratulerer :-) det er nok mange fordeler ved å ha to tette, de får nok mye glede av hverandre :-)

Ja, det er sant, det er lett å ønske seg tre når man bare har en:)
Men å bare skal være gravid en gang til og bare kose med en nyfødt liten klump en gang til virker så lite. En gang til er ikke nok!
Samtidig synes jeg tre barnehagebarn på en gang virker litt mye jobb:)
Hehe ja det gjenstår å se:p ja det er noe spesielt med å gå gravid og få snuse på nyfødt baby:D

Haha, jeg vil ikke bli for ferdig! Kan godt tenke meg en til om halvannet til to år, og så vil jeg ha en atpåklatt om 8-9 år:D
Da er to første så store at de klarer mye selv og kan være hos besteforeldre, hos venner o.l. så man får litt tid med den nye babyen:)

Samma her, jeg vil ikke blir fort ferdig! :D jeg vil gjerne ha masse tid med nr 1 alene, når hun har blitt litt større (tenker 3-4 år) så vil jeg ha nr 2 :) deilig at nr 1 er ferdig med bleie osv når nr 2 kommer. Men er ikke alltid så lett å planlegge da :)

Samma her, jeg vil ikke blir fort ferdig! :D jeg vil gjerne ha masse tid med nr 1 alene, når hun har blitt litt større (tenker 3-4 år) så vil jeg ha nr 2 :) deilig at nr 1 er ferdig med bleie osv når nr 2 kommer. Men er ikke alltid så lett å planlegge da :)
Nei, ikke sant:) Denne gangen ble jeg relativt fort gravid (synes jeg da), prøvde i 4 mnd.
Neste gang kan det jo ta lenger tid.
Og for min del kommer det ann på når jeg får jobb og hva slags jobb jeg får.
Hvis jeg f.eks. bare får ett års vikariat har jeg lyst å prøve med en gang. Men hvis jeg får fast jobb kan jeg godt tenke meg å komme litt inn i jobben og bli kjent med folk før jeg blir gravid.

Startet i ny jobb som gravid i fjor sommer, var litt kjipt å prøve å bli kjent med folk når jeg var "hu gravide"

Last edited:
Back
Topp