Så kjekt!Jo takk takk, får kjøpe ca 100 tester til i morra nå gliser han bare å tenker på ting framover så han har skjønt at jeg ikke tuller tror jeg
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjekt!Jo takk takk, får kjøpe ca 100 tester til i morra nå gliser han bare å tenker på ting framover så han har skjønt at jeg ikke tuller tror jeg
Er det fler enn to?Gratulerer så mye =)
Ganske mange som er gravide igjen her inne.
Er det fler enn to?
Er det fler enn to?
3-4 stk kanskje ja. Og så tror jeg det er flere på Voldemort som ikke er aktive her.. Har ikke helt oversikten![]()
Hehe nei det tar nok litt tid flr det synker helt inn tenker jegDet har egentlig ikke sunket helt inn for noen av oss tror jeg. Hehe. Men abort er helt uaktuelt så vi får bare gjøre det beste ut av det da er jeg ferdig med unger ihvertfall! Får håpe dette svangerskapet (hvis det er liv laga) blir lettere enn forrige. Orker ikke tanken på å gå fem mnd med kvalme med en liten en i tillegg!! Oooff...
Haha, jeg vil ikke bli for ferdig! Kan godt tenke meg en til om halvannet til to år, og så vil jeg ha en atpåklatt om 8-9 årHehe nei det tar nok litt tid flr det synker helt inn tenker jegfår krysse fingrene for at dette svangerskapet blir lettere
godt å være fort ferdig med ungene også
![]()
Hehhe nei tror nok at det er vanskelig å bare stoppeHaha, jeg vil ikke bli for ferdig! Kan godt tenke meg en til om halvannet til to år, og så vil jeg ha en atpåklatt om 8-9 år
Da er to første så store at de klarer mye selv og kan være hos besteforeldre, hos venner o.l. så man får litt tid med den nye babyen![]()