Fikk du noe svar?På vei for en sjekk nåSelvfølgelig har det med flimringen i øynene gått bort.. Men jeg får ihvertfall sjekket meg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk du noe svar?På vei for en sjekk nåSelvfølgelig har det med flimringen i øynene gått bort.. Men jeg får ihvertfall sjekket meg!
Fikk du noe svar?![]()
Så bra at de ikke trodde det var noe galt.Jeg hadde utslag på noe i urinen, men jordmor var ikke bekymret da det var så lite utslag, så hun trodde det kunne komme fra f.eks utflod.. Jeg hadde også litt lavt blodtrykk, så det kunne være derfor jeg fikk de flimringene foran øynene, det visste hun ikke. - Men neste gang skulle jeg prøve å drikke litt kaffe for å se om det hjalp. Ctg var fin. Så de fant altså ikke noe galt.
Det kan hende det utvikler seg til svangerskapsforgiftning, men det måtte jeg bare se an på formen og sånt. Men hun trodde ikke det da man pleier å få svangerskapsforgiftning i første svangerskapet eller når man er gravid oppi 40-åra.
Så bra at de ikke trodde det var noe galt.Godt å kunne slappe av for det kan jeg tenke meg.
![]()
Lett å si det, men du må ikke tenke på det.Ja det er godt å kunne slippe å bekymre seg! Selv om jeg synes det er litt flaut at det ikke var noe galt, men selvfølgelig veldig glad for det.![]()
![]()
Lett å si det, men du må ikke tenke på det.De synes garantert ikke det er flaut! Jeg tenker at jeg ringer heller en gang for mye enn for lite. Hvis det hadde skjedd med mageboeren pga jeg overså noe, hadde jeg følt meg helt forferdelig vil jeg tro.