Hjelp!

Ruby

Betatt av forumet
For en uke siden fikk jeg flimring foran øynene og svimmelhet, trodde det var fordi jeg hadde spist lite så tenkte ikke så mye over det. Men nå har jeg fått det igjen. Flimring foran øynene (mest det ene), svimmelhet og små vondt i hodet. Må konsentrere meg når jeg skal lese/skrive..

Kan man ringe føden så tidlig, Eller kan man bare ringe på kvelden?isåfall noen som kan finne nummeret til føden på ahus for meg..?

Bekymret!

Ring føden! Nå sniker jeg fra januar, men måtte bare si det.
Jeg ringte til sykehuset av samme grunn i uke 37 og ble lagt inn, så lurt å sjekke spes når du har flimring.
Bare å ringe når som helst på døgnet til føden:)

Ring sykehuset og be om å bli satt over til fødeavdelingen. Men du bør ringe med en gang;)

Dette er noen av mange symptomer på svangerskapsforgiftning, så jeg hadde ringt asap - for sikkerhets skyld.

Jeg synes det bare er så pinlig hvis alt dette bare er fordi jeg er forkjølet.. Men får vel ringe isteden for å bekymre meg.

Jeg synes det bare er så pinlig hvis alt dette bare er fordi jeg er forkjølet.. Men får vel ringe isteden for å bekymre meg.

Tenk at du gjør det for babyen din, og ikke for deg selv. Hvis han hadde vært ute og der hadde vært noe, så hadde du sikkert ikke syntes det var pinlig i det hele tatt. :-) lykke til

Takk. Men hva sier man liksom..? Uff, jeg virker sikkert dum nå, men aner ikke hva jeg skal si!

Vil anbefale å ringe føden. Ting som forstyrrer synet, særlig i svagnerskapene. Må sjekkes av leger. Viktig å få en grundig sjekk.

Takk. Men hva sier man liksom..? Uff, jeg virker sikkert dum nå, men aner ikke hva jeg skal si!
Si at du ringer for at du har hørt at det kan være tegn på svangerskapsforgiftning? :) det må jo sjekkes opp og er alt annet en hysterisk. Lykke til, håper det ikke er det da :-)

Fortell symptomene dine, så skjønner de nok hva de små gjøre. Jobben dems er å legge planene ut fra hvilken plager og symptomer du beskriver.

Lykke til :)

Lykke til! Godt du får sjekket det opp :)

Viktig å sjekke. Bedre med en sjekk for mye enn en for lite! Håper alt står bra til ❤

Så bra du får sjekket det!
Er man bekymret, så skal man bare ringe! Og når man er såpass langt i svangerskapet med slike symptomer, så er det veldig fint å få sjekket det!

Tror disse jordmødrene uansett har fått så mange rare spørsmål at absolutt ingenting er dumt å ringe for!

Back
Topp