Hjelp!

Huleboer!

Juli 2013 og desember 2014❤
Juli13-jentene
Januarskatter 2015
VIP
Jeg har et problem, jeg mistet tilgangen til "vi som prøver, skjult" før jeg rakk å fjerne stjerna. Bruker app og iPhone. Jeg har oppdatert ørten ganger, slettet forumet og slettet app og innstallert på nytt og prøvd tipsene til lykkeliten, men jeg får den ikke bort fra fulgte forum på appen. Jeg får fjernet stjerna og det blir borte frem til jeg refresher på nytt, da kommer den opp igjen...Vis vedlegget 79577

Legg merke til klokkeslettet på bildet, her er den forumet "vi som prøver- skjult" borte...
Vis vedlegget 79579
Og her er den tilbake igjen, uten at jeg har tilgang til furuset fordi jeg er gravid i uke 26...Vis vedlegget 79580

Dette svarer lykkeliten:
Så utrolig rart at den kommer tilbake. Det skal jo egentlig ikke ha noe å si om du har eller ikke har tilgang, jeg fjernet skjult august etter at jeg hadde mistet tilgangen. :confused: Den helt vanlige "Holde inne [Vi som prøver *skjult*] og trykke på " er da den blir borte bare til neste oppdatering? Kanskje du må logge ut og inn etter at du har gjort endringene i innstillingen?

Kanskje du må lage en tråd på teknisk forum så IT kan se på det?

Dette svarer jeg:
Jeg har iPhone og der kan jeg ikke holde inne, da skjer det ingenting. Jeg må dra til siden og trykke på stjerna, slik at den blir borte.
Hvis jeg gjør det på en av de andre fulgte forumene mine, så får jeg den ikke tilbake før jeg henter den opp igjen og trykker på stjerna. Problemet gjelder kun dette forumet. Den kommer ikke opp da jeg er på pc, bare på app og jeg har selvsagt prøvd å logge av og på, jeg har slettet hele appen og innstallert på nytt og sånn. Føler jeg virkelig har prøvd det meste, og mer enn en gang...jeg vil bare ikke ha den der lenger. Går det ann at vi prøver at jeg får tilgang, fjerner den, gir deg beskjed og mister tilgang igjen? Jeg har ingen interesse av å snike der inne, bare for å nevne det.

Dette svarer lykkeliten:
Helt greit for meg, men det er ikke jeg som styrer med det tekniske ved det. :p Jeg vil anbefale at du legger kopi av alt du har skrevet her inne på en egen tråd på "Teknisk forum", så kan IT hjelpe deg (og gi deg tilgang midlertidig om det trengs). :)

Jeg vil bare ha den bort, håper dere kan hjelpe meg.

Last edited:
Back
Topp