Hjelp? :-/

Laura

Glad i forumet
Vet ikke helt hvordan dette ender jeg.
Fikk bittelitt brun utflod igår ved et par dobesøk.

Idag har det også kommet litt brun utflod på formiddagen.
Når jeg gikk på do i lusnen i 3-4 tiden på jobb så kom det bittelitt slimete rosa på papiret. Istad når jeg var på do igien så kom det bare en del brunt igjen.

Har litt smerter, som jeg sammenligner med menssmerter. Ikke vondere en at jeg klarer å fungere greit.

Hva tror dere? :-/

Er jo selfølgelig redd for at det blir et veldig kort svangerskap.

Eg hadde blødning 3 ganger i uke 5, type rosa på papiret men ingenting i innlegget. Jordmora sa det var normalt og gjerne kunne komme brun utfold i etterkant :) Så lenge det var små blødninga og ikkje rielignende smerter skulle eg bare ta det med ro. Var på tidlig ul i går, og fikk då se ett bankande hjerte :)

Eg hadde blødning 3 ganger i uke 5, type rosa på papiret men ingenting i innlegget. Jordmora sa det var normalt og gjerne kunne komme brun utfold i etterkant :) Så lenge det var små blødninga og ikkje rielignende smerter skulle eg bare ta det med ro. Var på tidlig ul i går, og fikk då se ett bankande hjerte :)
Takk <3

Hvor langt er du på vei nå som du s¨et bankende hjerte?

Er det i det hele tatt vits å prøve å få en UL nå så tidlig? Kan de se noe som helst?
Er 4+2 idag.

Takk <3

Hvor langt er du på vei nå som du s¨et bankende hjerte?

Er det i det hele tatt vits å prøve å få en UL nå så tidlig? Kan de se noe som helst?
Er 4+2 idag.

Eg var 7+4 :) Men hjertet til babyen din har nok ikkje begynt å slå endå :) Meina det skjer først i slutten av uke 5?

Det er ikke uvanlig å blø litt nei... Når har/hadde du IKM? Det kan være at kroppen prøver å støte ut slimhinnen av vane, altså mens. Det er heller ikke uvanlig å ha mye mensmurring rundt du er nå,mellom 4 og 5 uker. Har du tatt flere g - tester? Blir de sterkere?

Det er ikke uvanlig å blø litt nei... Når har/hadde du IKM? Det kan være at kroppen prøver å støte ut slimhinnen av vane, altså mens. Det er heller ikke uvanlig å ha mye mensmurring rundt du er nå,mellom 4 og 5 uker. Har du tatt flere g - tester? Blir de sterkere?
Jeg skulle hatt mensen på lørdag. Så 3 dager siden. Fikk første positive test igår kveld. Tenkte jeg skulle ta en test igjen imorgen eller torsdags morgen. Har bare 1 test igjen så vil ikke kaste de bort heller liksom :-P

Eg var 7+4 :) Men hjertet til babyen din har nok ikkje begynt å slå endå :) Meina det skjer først i slutten av uke 5?
Ja, det tror jeg du har rett i. Mener også å huske at det er i slutten av uke 5.
Tenker mer på om de kan se noe som helst så tidlig. Om det er noe vits å prøve å få en UL.

Jeg skulle hatt mensen på lørdag. Så 3 dager siden. Fikk første positive test igår kveld. Tenkte jeg skulle ta en test igjen imorgen eller torsdags morgen. Har bare 1 test igjen så vil ikke kaste de bort heller liksom :p

Hehe, skjønner :) Men som sagt så er det ikke uvanlig å blø litt ;)

Ja, det tror jeg du har rett i. Mener også å huske at det er i slutten av uke 5.
Tenker mer på om de kan se noe som helst så tidlig. Om det er noe vits å prøve å få en UL.

Det er altfor tidlig dessverre.... Men om en uke kan man kanskje se "anlegget". Hjertet begynner å slå når man er 5+1, så sant man har EL på dag 14 i syklusen :)

Hehe, skjønner :) Men som sagt så er det ikke uvanlig å blø litt ;)

Det er altfor tidlig dessverre.... Men om en uke kan man kanskje se "anlegget". Hjertet begynner å slå når man er 5+1, så sant man har EL på dag 14 i syklusen :)
Okei, takk. Da ringer jeg legen å hører om hcg måling. Og så ringer jeg gyn å hører om det er mulighet for å se om det går an å få en ul om 1-2 uker. Så får jeg jo se da om det er noe liv eller om det er noe rester etter SA der.

Takk for svar jenter! Dere er gode å ha :-)

Slik hadde jeg det helt frem til uke 12. Mistet en tviling... Lykke til! Krysser fingrene for at spira klamrer seg fast :-)

Akkurat sånn har jeg d nå også.. er i uke 5+6.. va på ultralyd idag.. men så ikke nå bankende hjerte.... (enda) .. men dette var startn på SA for 1 år siden... :(

Akkurat sånn har jeg d nå også.. er i uke 5+6.. va på ultralyd idag.. men så ikke nå bankende hjerte.... (enda) .. men dette var startn på SA for 1 år siden... :(
Så dumt :-( er så nervepirrende å gå sånn :-( Håper der går greit med det og at spiren klorer seg fast.

Har hatt SA 2 ganger før, men da var der bare rødt og svart blod om jeg ikke husker helt feil. Håper ikke det er det denne gangen.

Var på ul 5+4, det var for tidlig til å se hjerte. Men så fostersekker og anlegg til noe. Skal tilbake 7+4. Håper på å se hjerte da <3

Så dumt :-( er så nervepirrende å gå sånn :-( Håper der går greit med det og at spiren klorer seg fast.

Har hatt SA 2 ganger før, men da var der bare rødt og svart blod om jeg ikke husker helt feil. Håper ikke det er det denne gangen.

...
Har også hadd 2 aborter.. engang en uke me brunt utflod. Som plutsli ble til blod å klumper... siste gangen bare blod i en litn foss.. å thats it... værste er jo egentli denne ventinga på at noe skal (ikke skal) skje. ... :/

...
Har også hadd 2 aborter.. engang en uke me brunt utflod. Som plutsli ble til blod å klumper... siste gangen bare blod i en litn foss.. å thats it... værste er jo egentli denne ventinga på at noe skal (ikke skal) skje. ... :/
Ja det er akkurat det. Det er så mentalt slitsom å gå å vente :-/

Back
Topp