hjelp..

HeltPåTur

Elsker forumet
Aprilspirene 2025
Jeg er nestemann inn til legen, og gruer meg halvt i hjel!! Satser på en ul for å finne ut hvor langt jeg er på vei...

Lykke til :) jeg fikk ul på første kontroll :) men jeg visste ikke at legen hadde fått ul apparat, så ble så paff :)

TuMmY LoVe

Jo takk..:) da har jeg i alle fall sort på hvitt at jeg er gravid... ca 7 uker mente hun. Gammelt ul apparat, men hun mente jeg ikke var mindre enn 7 uker i alle fall.. og termin blir da i starten pp mai en gang.. hjelp!! Dette skjer virkelig...

Så deilig å få bekreftelse da. :) Hvr langt er du ifølge dine beregnelser?

Sent from my iPhone using BV Forum

Så bra alt så fint ut :) da er vi ca like langt, jeg har foreløpig termin 3 mai :) og er 7+0 idag:)

jeg regner med at jeg er 7 uker i dag jeg også da.. siden hun sa "ca 7 uker, ikke mindre i alle fall», og på skjema skrev hun ca 7 på antall uker.. :) da får jeg vell si ca termin 3 mai jeg også :) I følge mine beregninger ja.. nei jeg har vell ikke klart å beregne dette så veldig bra i det hele tatt.. hadde jeg det, så hadde jeg nok ikke vert gravid i det hele tatt...:) men siste «mens» (om man kan kalle det det i det hele tatt) var i starten på juli, men clear blue gtest var negativ den 14. august og positiv den 22. august.. såå.. det stemmer nok sikkert sånn ca med det legen kom frem til i dag :)

Back
Topp