Hjelp!!

fagerlund

Betatt av forumet
Er så ekstremt frustrert å lei meg for tiden!! Mannen min hadde utrykkningslag forje helg å det er absolutt helt greit men jeg spurte om han kunne love meg en ting!! Hvis det kommer en stripper så gå ut å det var helt greit ikke noe problem. Grunnen til dette er fordi jeg føler meg ekstremt dårlig med meg selv for tiden, ikke rart når man vokser dag for dag.. å ikke minst er jeg veldig sjalu for tiden noe han vet at jeg ikke er ellers.
Søndag morgen når jeg våknet ligger han ved siden av meg å sier at det kom en stripper.. å han satt der da sammen med gutta å hoja å heia..
Har blitt så ekstremt lei meg etter at dette skjedde å er sjenert for å vise kroppen min til han!
Han klarer ikke forstå at det han gjorde kan ha vært så galt å at jeg blir så lei meg. Aff!! Jeg trenger at han kan respektere meg såpass mye at han kunne holdt løftet sitt å gått!!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg beklager at du føler det sånn... Det høres ikke greit ut... Men selv om du ikke vil høre dette så synes jeg du skal jobbe litt med deg selv her... Strengt tatt så gjorde han jo ikke noe galt... Og dersom vennene hans har ordnet til noe slikt, så er det jo ikke bare å forlate heller. Det hele virker litt harmløst. Hormonene dine spiller deg nok et lite puss? Og husk, det er jo deg han skal gifte seg med. Vær trygg på kjærligheten dere i mellom. Han elsker deg nok til tross for at kroppen vokser hver dag. Du bærer jo et barn som han tross alt skal elske over alt på denne jord:)

Sent from my iPad using BV Forum

Skjønner du syns det er ugreit, men sett fra hans side hadde han jo ødelagt hele stemningen i utdrikningslaget om han reiste seg og gikk. Og forstår veldig godt han bare lot det være, kanskje han var 99% sikker på at det ikke kom en stripper når han ga løftet?
Og du, hadde han villet ha en stripper hadde han sikkert funnet seg en for lenge siden. Han har valg DEG, av alle yrkesgrupper og kroppsformer, og elsker deg neppe mindre selvom han har sett en stripper shake den stramme assen sin på folk. Og han elsker deg neppe mindre for at kroppen din forandrer seg når du bærer frem hans barn.

Klem til deg!

Huff. Kjedelig at du føler det sånn.

Personlig ser jeg ingen problemer med at det er en stripper tilstede. En person som danser og kanskje slipper noen plagg ned til bikini evt bare truse.
Mange synes det er festlig underholdning og jeg tror ingen blir tent av det med mindre de er i et rom alene og virkelig tror de blir å få seg. Stripper er mest til å tulle med å le av. I et samlet lag som et utrekninga finnes det ikke opphissende. :p

Det som derimot ikke er greit er at han brøt løftet sitt. Men om han var brudgommen så stilte det jo han i en vanskelig situasjon blant kompisene som hadde ordnet dette for å more han. Det hadde virket utakknemlig og prippent hvis brudgommen da forlot rommet.
Som brud har du sikkert ikke lyst til å bli husket som "hun herskesyke" dama blant venner og bekjente.

Han har valgt deg allerede så jeg sier som over at jeg tror hormonene spiller deg et puss :)

Back
Topp