Hjelp.. :)

litenbaby!??

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Her må det ha skjedd noe i natt.. Sparkene har alldtid vært godt ut mot høyre side. De går nå rett ut av magen ved navlen.. En smule uvant og ubehagelig :) kanskje hun her finner rett vei ut, forrige snudde seg aldri.

Sent from my iPhone using BV Forum

Høres ut som hun har snudd på seg :) det har IKKE min gjort. Venter i spenning ;)
Hvordan lå forrige?

Sent from my iPhone

Han lå i sete hele veien, så veldig uvant at noe skjer sånn ;) meget spent på leie nå, skal til jm i m :D

Har så å si bare kjent spark rett ved siden av navlen som du beskriver, her har baby ligger i hodeleie leenge :) blir spennende å høre etter kontrollen.

Mine spark er som dine. Hovedsakelig ute på høyre side.. Kjenner ofte en stor klump utpå sida der som er øm når jeg er borti Er det mulig at babyen ligger med hodet ned men rumpa på skrå ut? Håper din følelse betyr at junior har snudd seg:)

Jm mente han/hun lå med hode ned når jeg var på kontroll sist uke, men trur han/hun er litt overalt, kjennes i så fall ikke ut som han/hun ligger med hodet ned nå.

Ha ha, hun har snudd, men ligger nok ikke med hodet ned nei, bare tatt en liten runde :) tverrleie, men tidlig enda, bare uke 32 :)

Ja det er jo ganske sikkert at hun ikke vil bli født i tverrleie så forsåvidt er tverrleie bedre enn sete for er jo bare ei kvart runde rundt for å ligge rett vei;)

Her må det ha skjedd noe i natt.. Sparkene har alldtid vært godt ut mot høyre side. De går nå rett ut av magen ved navlen.. En smule uvant og ubehagelig :) kanskje hun her finner rett vei ut, forrige snudde seg aldri.

Min ligg i tverrleie no....snudd sæ ifra seteleie,så speinnt på kossn hainn ligg om 2 uka....da e d ny ul :) Håpe frøkna di finn rett vei ut :)

Back
Topp