hjelp......

-Moni-

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Fikk friskt blod på papiret når jeg tørket meg nå. Helvetes dritt. Kan det skje uten at det har gått til helsiken?

Uff, var det mye eller?

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

1 av 4 som får barn, har opplevd blødninger i begynnelsen av svangerskapet, så det er stor sjanse for at det skal gå bra:)

Har du noen smerter, eller er det bare blod? Jeg ville for sikkerhets skyld kontaktet lege i morgen og bedt om å komme inn for å ta ultralyd.

Håper virkelig at dette er helt uskyldig!

Fra mobil.

Jeg blødde en god del etter (og mest sannsynlig på grunn av) tidlig ul sist gang.
Fikk ny time dagen etter og alt var OK.

Men ville sjekket det opp ja. Om det kommer mer så kan du ringe legevakta allerde i morgen så henviser de deg videre.

Lykke til, ikke ta sorgen på forskudd.

Sent from my iPad using BV Forum

Kan nok se ut til at dette ikke går min vei

Venninnen min styrtblødde i 3 dager i uke 6 og uke 11 men alt var helt fint :) Håper det går bra med deg!

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Nei og nei....! Hvordan går det med deg? Håper det har gitt seg og at det var uskyldig..

Sent from my iPhone using BV Forum

Ble en del tårer i natt for å si det sånn. I morges var det minimalt med blod så kanakje jeg kan håpe litt. Skal ringe til sentrumslegene i dag de har vist åpent fra 12-19 idag. Håper å få time der. Men kjenner at jeg har mensmurringer

Ble en del tårer i natt for å si det sånn. I morges var det minimalt med blod så kanakje jeg kan håpe litt. Skal ringe til sentrumslegene i dag de har vist åpent fra 12-19 idag. Håper å få time der. Men kjenner at jeg har mensmurringer
Det skjønner jeg. Håper du får time så fort som mulig og at det viser seg å være en uskyldig blødning. Vet at ei som blødde såpass mye at hun var sikker på at hun mistet tidlig. I uke 12 oppdaget de at hun fortsatt var gravid. Det er mulig! Krysser fingrene for deg!!:)

Krysser fingrene for at dette går bra! Håpe du får kommet deg på legevakt i dag og får innvendig UL! Klemmer til deg <3

Ånei! Jeg kjenner flere som har hatt kraftige blødninger uten å ha mistet, så det GÅR an! Krysser fingrene for deg!

Hvordan går det med deg? ❤️

Back
Topp