Hjelp

CocoChanel Mademoiselle

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Novemberlykke 2016
Hei. Jeg poster denne her siden dere fine damer er allerede uti svangerskapet og har vel litt erfaring:
Hei. Jeg lurer på om noen som har opplevd å få svakere tester som meg. Kan og fortelle at ved 15 dpo fikk jeg cb gravid 1-2 uker gravid. Men er veldig bekymret for hvorfor testene blir svakere. Setter veldig stor pris på svar

Mvh en meget meget frustrert jente..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1394802040612.jpg
    1394802040612.jpg
    38,7 KB · Visninger: 61
Heihei! Jeg fikk selv veldig svake tester. Var veldig bekymret pga det, men det er visst like normalt som sterke tester :) Hvorfor dine blir svakere vet jeg ikke, men det er normalt at etter en stund i svangerskapet så flater HcG-nivået ut igjen, så om jeg hadde tatt en g-test nå, så hadde den nok vært svakere enn de sterke jeg fikk før i svangerskapet.

Hvis du er veldig bekymret så kan du jo kontakte legen din og be om å få måle HcG i blodet med 2-3 dagers mellomrom :) Lykke til!

Heihei! Jeg fikk selv veldig svake tester. Var veldig bekymret pga det, men det er visst like normalt som sterke tester :) Hvorfor dine blir svakere vet jeg ikke, men det er normalt at etter en stund i svangerskapet så flater HcG-nivået ut igjen, så om jeg hadde tatt en g-test nå, så hadde den nok vært svakere enn de sterke jeg fikk før i svangerskapet.

Hvis du er veldig bekymret så kan du jo kontakte legen din og be om å få måle HcG i blodet med 2-3 dagers mellomrom :) Lykke til!
Takk for svar. Men hun legen min er så vanskelig. Altså viss jeg tar blodprøve nå, så får jeg svar igjen 2 uker nesten. Er jo ikke vits å ta test da, for da vil jeg selv oppdage hvordan det endte

Kan ikke prøve en cb når du har passert mens da? :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sniker fra oktober 2014 :-) når jeg testet fikk jeg også svakere tester, men cb slo ut med en gang. Fikk faktisk første positive test når jeg bare var 3+3 :-O tok bl. Prøve hos legen som var positiv, og har vært på to UL for å bekrefte det. Er nå 10+3 på vei og har sett et bankende hjerte to ganger:-) Strek er strek! Men ta bl.prøve hos legen å få det bekreftet:-)

Sent from my iPad using BV Forum

Sniker fra oktober 2014 :-) når jeg testet fikk jeg også svakere tester, men cb slo ut med en gang. Fikk faktisk første positive test når jeg bare var 3+3 :-O tok bl. Prøve hos legen som var positiv, og har vært på to UL for å bekrefte det. Er nå 10+3 på vei og har sett et bankende hjerte to ganger:-) Strek er strek! Men ta bl.prøve hos legen å få det bekreftet:-)

Sent from my iPad using BV Forum
Du roer hjerte mitt. Takk. Håper det kommer til å gå bra fram over.

Kan ikke prøve en cb når du har passert mens da? :)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg har allerede tatt cb digital med ukeindikator på onsdag. Fikk Gravid 1-2 uker. Det er bare utviklingen som gjør meg bekymret.

Back
Topp