Hjelp!!! :'(

Delira

Forelsket i forumet
Hyyyyl!!! Er sjokkfortvila her! hadde EL på fredag, og skal sette inn i morraforniddag, men har plutselig begynt å blø... Begynt med menssmerter og hele pakka... Har noen vært borti det før? Håper bare jeg rekker å ringe føre de tar opp embryo til tining!

Oi så utrolig trasig!! Sikker på at du hadde el da? Masse lykke til uansett <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Jøss. Det har jeg aldri hørt om før.

De ringer alt fra åtte til halv ti og forteller om det har gått bra med tining, så jeg får bare begynne å ringe FØR åtte så jeg kommer gjennom til åtte så de ikke rekker det. Blir vel kanskje tatt inn til en ny Ul da..? Time will show..

Aldri vært borti dette selv. EL testen var ikke til å ta feil av, siden jeg bruker digital. Og hadde UL for å sjekke EL på mandag, og der så alt normalt ut.. Hatt spotting under EL før, spesielt fra den "vanskelig stokken" (som jeg også denne gangen har EL i) og hørt om småblødninger, men dette satte en liten støkk i meg :eek:

Hadde vi kunnet få barn på den vanlige måten, så ville jeg jo brått trodd at det var festeblødning i og med at sambo er litt mer viril enn vanlig om dagen laughing7 :smiley-ashamed005 Men det skal jo teknisk sett ikke være mulig. Sååååee... jeg skjønner ikke en pøkk her jeg sitter o_O

Kan være rifter etter UL ?

Syns det ville være rart nå 7 dager etter..? Men det er jo en mulighet.

Telefonen deres er stengt om dagen... Holder på med noe datagreier! Så sendte de en mail. De svarer så og si med en gang om dagen på det så håper de ser den fort. Merket den med haster...
Blødningene stoppet i natt og har gått over til den spottingen jeg er vant med rundt eggløsning.. Så får bare krysse fingrene! Igang med å "fylle blæra" til dagens innsett, så får man håpe det blir en vellykket dag på tross :)

Så dramatisk! Forstår godt du blei stressa av dette... Lykke til i dag!

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja har nervene litt på utsiden av kroppen her kjenner jeg.. Men satse på at det går greit! Tusen takk for tilbakemeldinger alle sammen! <3 :)

Lykke til i dag!!! Krysser fingre og tær!:)

Rare greier og utrolig uflaks. Hvordan har det gått?

Sent from my iPad using BV Forum

Dagen i dag har vært laaaang!

Her har jeg IKKE god magefølelse vaffal Legeb mente det kunne komme fra slimhinnene i livmorhalsen og ikke selve livmora.. Som hun sa så var det jo bedre å sette inn det tinte enn å avbryte.
Hun hadde ikke vært borti det før visst.. Så ikke vet jeg. Regner med uka kommer om 12-14 dager, så da kan jeg evt ta prøver og få sjekket ting ut.

Slike blødninger var ihvertfall ikke normalt ift el, DET fikk jeg bekreftet. Det er i tilfelle slimhinnene mine det er noe galt med. Det blødde hele tiden fra livmorhalsen mens hun holdt på, men det fantes ikke blod på det tynne kateteret som var helt oppi toppen av livmora med egg.

Såe.. Time will show.. dette blir lange 14 dager :(

Lykke til uansett! Det årner seg!!:)

Lykke til, du får se om to uker. :-)

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14
Ruger på en gullegg, test dato --> 17.03.14

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Masse lykke til. Ventetiden er helt forferdelig og det hjelper jo ikke med sånne uforutsette uforklarlige ting på toppen. Jeg var hvertfall ikke enkel å leve med i den perioden. Masse lykke til, håper det går veien. :)

Sent from my iPad using BV Forum

Ja en må jo bare krysse armer og ben for at det går :) prøve å leve så normalt som mulig, og håpe dagene flyr!
Tusen takk, ladies <3

Huff, leit med en slik ekstra belastning :-( Håper det går greit med deg, og at du holder motet opp tross alt dette. Det kan jo gå veldig bra :-)

Jada, en må jo bare prøve å se det positive oppi alt; et flott firedelt is-vidunder er satt inn, og bare DET er jo fantatisk i seg selv :)

Back
Topp