hjelp !

babylykke25

Betatt av forumet
Oktoberskatter 2014
Hjelp. Nå har jeg oppdaget litt lyse rosa blod!! Er dette slutten?, har hatt mer mensensmerter det siste. Men ikke idag. Er 6, 4 på vei. Jeg er så bekymra

Jeg har hatt slik blødning hver uke etter jeg ble gravid, men legene finner ikke noe gale. Sier alt er fint og gravid er jeg. Er en del blodårer rundt livmor åpningen min som de regner med sprekker.

Ja det er jo bra. jeg ligger også å kaster opp. Så lenge symptomene er det hadde jeg ikke bekymret meg.

Håper det er uskyldig, og det er det nok :) Det er de som blør gjennom et helt svangerskap uten at noe er galt med babyen.

-Taster fra appen-

Det er helt vanlig. Du får tenke positivt å håpe på det beste :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Har begynr mer nå. Er ikke mye. Men jeg ser blod. Hva skal jeg gjøre? Vente og se om det kommer mer?

Samme med meg.. Har ringt legen på dagen i dag, og skal til ul i morgen tidlig kl 9, fikk heller ikke lov å reise på jobb.. Så får se hva ul viser i morgen..

Er veldig lite blod, men ikke hatt noen symptomer, så redd for at det ikke er noe liv

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg ringte legen 5 dager etter jeg begynte å blø, så gjør det om du føler deg usikker ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Eg har blødd i 10daga no. Tok HCG måling sist veka, og alt såg bra ut.
Finne ikkje roen, så blir t at eg tar ein privat UL ;)

Ta kontakt med legen, kjipt å gå å lure så lenge.

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app

håper det ikkje er noe alvorlig, lykke til

jeg kjenner noen ganger mensen smerter. det er bare på papiret. men ser ikke lovende ut:( har bestilt time på ultralyd. så håper å få se ett hjerte som banker. men har fortsatt symptomer som kvlame og ømme bryster. tusen takk for fine ord:) det hjelper.

Back
Topp