Hjelp !!?

Malinnn

Mai lykke ! <3
Mailykke <3
Fikk brått høre at man ikke kan farge håret når man er gravid ?! Noen andre som har hørt dette ? Noen som eventuelt har andre løsninger ?

Sent from my iPad using BV Forum

På den babyverden appen så står det på en av dagene at det ikke er farlig å gå til frisøren. Så går nok bra. :) fargene var mye sterkere før.

Sent from my iPhone using BV Forum

Okei :) farger hjemme da, men får høre med legen eller jm for sikkerhestskyld. :) takktakk

Baaaare tull, men ville gått til en frisør, de nye oljefargene er mye mindre skadelig enn ammoniak fargene, og lukter mye mindre også :) og ti ganger så bra som hjemmefarge.. Hehe :)

Har løshår som sitter fast nemlig så derfor jeg har gjort det hjemme. Får ikke ettervekst, fargen bare forsvinner etter en stund. Så skal bare farge det som er over på en måte. Samme med selvbruning å, er det å bare tull ? :)

Jeg har farga håret hjemme tross gravid, ikke noe problem :) Men man burde kanskje ikke gjøre det kjempe ofte :)

Er fordi fargen kan bli anderledes enn forventet pga alt i kroppen er jo på et vis påvirket av graviditen. Men jeg kjenner ingen (ink meg selv) som har fått noe anderledes farger av farging under svangerskapet. Nyere tider = bedre farger ;)

De anbefaler ikke hjemmefarging, pga gassen som er sterkere hos noen merker og fordi du kan risikere å ikke fra den fargen du vanligvis får pga hormoner. Farget håret hos frisøren i mai, da jeg var gravid, men dessverre mistet, og da ikke jeg ikke den fargen jeg vanligvis får, så frisøren måtte velge en mørkere tone og det ble bra.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Nei farg håret hos frisøren, frisører er jo gravide også og de står jo i lukter hele dagen..Går bra hos de også:) Søstra mi er frisør og har 3 friske barn:)
Jeg går regelmessig til frisør:)

Om det er løshår og fargen bare sklir ut ville jeg hvertfall gått til frisør :D da sitter fargen som regel mye lenger, alt avhenger jo litt av håret og hvor ofte du vasker det, særlig når det kommer til extensions da det er veldig behandla fra før av :)

Back
Topp