Hjelp! :(

Vaniljekesam

Flørter med forumet
Nå har jeg så vondt!! Har sittet mye idag, først på kontorjobben så videre til kjørejobben, når jeg gikk litt utpå kvelden nå før jeg var ferdig merket jeg vondt helt nederst i magen, det starter ved trusekanten og "stråler" nedover.. Hva er dette?? Det er sinnsykt vondt når jeg røyser meg og går, samtidig som jeg holder på å besvime når jeg røyser meg.. Noen som vet, eller har opplevd lignende smerter?!

Kan være bekkenløsning, bekkenet er festet med tre ledd - to bak i ryggen og et fremme. Jeg har bekkenløsning både fremme og bak i ryggen

Jamen vondt i magen liksom?? Er det sånn det kjennes? O.o
Kommer an på hvor i magen du har vondt. Men er vanlig å få vondt i symfyseområdet ved bekkenløsning, og utstråling nedover lårene. Synes det høres ut som det er dette du har. Jeg sliter med bekkenløsning, men hos meg sitter det mest i korsryggen, rumpa og strålinger nedover føttene.

Termin 09.februar med første frøet:)

Kommer an på hvor i magen du har vondt. Men er vanlig å få vondt i symfyseområdet ved bekkenløsning, og utstråling nedover lårene. Synes det høres ut som det er dette du har. Jeg sliter med bekkenløsning, men hos meg sitter det mest i korsryggen, rumpa og strålinger nedover føttene.

Men det er liksom ikke nedover lårene, det stopper i midten :p kjenner det litt når jeg ligger på sofan nå, "stikking" noen cm nedfor trusekanten.. Ubehagelig :(

Men det er liksom ikke nedover lårene, det stopper i midten :p kjenner det litt når jeg ligger på sofan nå, "stikking" noen cm nedfor trusekanten.. Ubehagelig :(
Det kan godt være bekkenløsning selv om du ikke har strålinger nedover lårene. Hvis det stikker nedenfor trusekanten så det det i symfyseområdet. Så jeg tror fortsatt det er bekkenløsning:p prøv å legg deg flatt på rygg og løft et ben om gangen, gjør dette vondt? Men det kan forstsatt være bekkenløsning selv om denne testen ikke gjør vond:p

Eller bare morkaken og det bebi greiene som utvider seg :) ta det med ro, gå til lege om nødvendig :)

Morkake og livmor som vokser og strekker seg høres det mest ut som :-) Kan være skikkelig vondt! Jeg er vant med kraftige mens smerter, så syns ikke det er sååå vondt i forhold til når jeg hadde det, men har hørt at mange som ikke har menssmerter syns at smertene fra når livmoren vokser og alle båndenen strekker seg kan gjøre veeeldig vondt!

Back
Topp