HJELP

~lenemoren76~

Elsker forumet
slimproppen gikk i morges. de på kk vil jo ikke ha meg inn,er jo bare i uke 33[&o]

TRENg IKKJE FØDE ENDA FOR DET OM DEN ER GÅTT! TA EIN TLF TIL JORDMORA DI DU om du er bekymra...oj store bokstaver,,,svarte og..gidd ikkje slette...

den kan gå mange uker før så det er ingen fare om du ikke har noen andre tegn til fødsel har begynt.... men om du er usikker og vil ha en sjekk syns jeg de kan ta deg inn... lykke til[:D]

Hvordan går det lenemoren?
Du trenger ikke føde på noen uker enda, slimproppen kan jo gå noen uker i forveien liksom, men jeg ville snakkka med jordmor kanskje hun kan ta deg inn til en sjekk[:)]

Lykke til[:)]

Trenger heldigvis ikke være sammenheng mellom at slimproppen går og at fødselen begynner nei, men ville nok snakket med jordmor..
Håper det går bra med deg da!!

no har jeg kommet hjem fra kk. var ikke slimproppen som gikk,det var resultat av sterke kynnere jeg har hatt i natt,de hadde vist provosert fram en blødning. tok 2 sparketester og ul. de fant ut at jeg hadde for mye fostervann,skal på ny undersøkelse den 7 februar. babyen hadde det fint[:D] jeg er så glad for at alt er bra.

Det var godt å høre lenemoren, da kan du slappe litt av nå da[:)]

Ja det var godt å høre!! Huff man blir sikkert litt smånervøs når sånne ting skjer..
Klem [:)]

Slimproppen kan gå helt opp til en mnd før fødsel.

Men lykke til ivertfall!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja no er jeg lettet,men no venter en haug med kontoller på meg framover,både på sv diabetes og dette med for mye fostervann. skal på kk i morgen og torsdag og fastlegen på fredag,mye styr når man venter små folk[;)]

Ja, det skal være sikkert.. Men det er nok verdt det[:)] Bra at det gikk bra hvertfall.. Og at du får god oppfølging..

ja de vil følge med no. ang sv diabetesen så føler jeg at jeg ikke kan spise noen ting,blir skikkelig frustrert. holde meg unna snop,men noe god mat må jeg vel kunne spise[&o] er såååå godte syk.[&:]

Back
Topp