EnOgEnBle4
Blir kjent med forumet
...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis du er i tvil ang abort burde du virkelig ikke gjøre det, jeg tror det fort kan skade psyken endel hvis man gjør det under tvilDa har "ulykken" skjedd.. Har blitt gravid igjen og det er bare 7 mnd siden jeg fikk mitt barn nr 2.
Eldstemann er 3,5 år. Tanken på å skulle få ett barn, til med bare 15 mnd mellom de to minste og selv er i en alder av 22 år, er ganske skremmende.
Men tanken på å ta abort og velge bort ett liv er enda værre.. Jeg tenker også mye på hva sjefen på jobben vil si. Jeg ble gravid med nr 2 bare noen mnd etter at jeg begynte der og skal liksom komme tilbake å jobbe i et halvt år også ut i permisjon igjen..
Jeg elsker barna mine over alt i verden og er redd jeg vil angre hvis vi skulle velge å ta abort.
(Ble gravid mens jeg gikk på p-plaster)
Hva ville dere gjort?
Da har "ulykken" skjedd.. Har blitt gravid igjen og det er bare 7 mnd siden jeg fikk mitt barn nr 2.
Eldstemann er 3,5 år. Tanken på å skulle få ett barn, til med bare 15 mnd mellom de to minste og selv er i en alder av 22 år, er ganske skremmende.
Men tanken på å ta abort og velge bort ett liv er enda værre.. Jeg tenker også mye på hva sjefen på jobben vil si. Jeg ble gravid med nr 2 bare noen mnd etter at jeg begynte der og skal liksom komme tilbake å jobbe i et halvt år også ut i permisjon igjen..
Jeg elsker barna mine over alt i verden og er redd jeg vil angre hvis vi skulle velge å ta abort.
(Ble gravid mens jeg gikk på p-plaster)
Hva ville dere gjort?