HJELP!!

Da har "ulykken" skjedd.. Har blitt gravid igjen og det er bare 7 mnd siden jeg fikk mitt barn nr 2.
Eldstemann er 3,5 år. Tanken på å skulle få ett barn, til med bare 15 mnd mellom de to minste og selv er i en alder av 22 år, er ganske skremmende.
Men tanken på å ta abort og velge bort ett liv er enda værre.. Jeg tenker også mye på hva sjefen på jobben vil si. Jeg ble gravid med nr 2 bare noen mnd etter at jeg begynte der og skal liksom komme tilbake å jobbe i et halvt år også ut i permisjon igjen..
Jeg elsker barna mine over alt i verden og er redd jeg vil angre hvis vi skulle velge å ta abort.
(Ble gravid mens jeg gikk på p-plaster)

Hva ville dere gjort?
Hvis du er i tvil ang abort burde du virkelig ikke gjøre det, jeg tror det fort kan skade psyken endel hvis man gjør det under tvil:(
Dette er noe som kan skje alle, uhell skjer! Og skulle sjefen din finne på å bli sint så kan han/hun ikke gjøre noe med det. Du kan ikke få sparken pga graviditet.
Og når det kommer til tette barn; bestemmer du deg for at det skal gå, så gjør det sikkert det:) Håper dere kommer fram til en avgjørelse som dere kan leve med.

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3

Da har "ulykken" skjedd.. Har blitt gravid igjen og det er bare 7 mnd siden jeg fikk mitt barn nr 2.
Eldstemann er 3,5 år. Tanken på å skulle få ett barn, til med bare 15 mnd mellom de to minste og selv er i en alder av 22 år, er ganske skremmende.
Men tanken på å ta abort og velge bort ett liv er enda værre.. Jeg tenker også mye på hva sjefen på jobben vil si. Jeg ble gravid med nr 2 bare noen mnd etter at jeg begynte der og skal liksom komme tilbake å jobbe i et halvt år også ut i permisjon igjen..
Jeg elsker barna mine over alt i verden og er redd jeg vil angre hvis vi skulle velge å ta abort.
(Ble gravid mens jeg gikk på p-plaster)

Hva ville dere gjort?

Jeg synes ikke du skal bekymre deg for hva sjefen vil si. det burde være din minste og siste bekymring uansett hva.
Jeg synes at du og mannen din bør få en time fort hos fastlegen din hvor dere kan prate om dette alle 3. Det virker som du overhode ikke har lyst å ta en abort. Men samtidig ønsker du ikke et barn til enda. og det må være lov. Dere må virkelig tenke dere nøye opm uansett hva dere velger vil det være riktig for dere! Mange gode klemmer sendes til dere <3

Man angrer aldri på et barn man får..

Det blir nok tøft, men det går nok fint :) Jeg mener at alt skjer for en grunn :)
Lykke til :)

ps, ikke bry deg om jobben, de har ikke noe de skulle sagt :)

Back
Topp