Hjelp :(

tabXtra

Glad i forumet
Trenger bare noen beroligende ord..
jeg er førstegangsgravid, og veeeldig nervøs for å miste. Jeg aner ikke hvor langt jeg er på vei. Skal til legen på torsdag og håper hun henviser meg til UL for å finne det ut :)

men her er saken; Jeg tok en digitaltest på torsdag som sa Gravid 1-2 uker (siden unfangelse), tol en vanlig test lørdag kveld som viste to sterke streker. Så er jeg så dum og tar en ny digitaltest i dag i håp om at den skal vise 2-3.. Men den viser enda 1-2..

burde den ikke vise mer? Er så redd jeg ikke produserer hcg, at det har stoppet opp eller noe..
De eneste symptomene jeg har er ekstrem tretthet og murringer i magen samt litt ømme pupper av og til..

Noen som har erfaring med digitaltestene til clear blue? Kan jeg vare ta det helt med ro?

Tror du kan ta det med ro til det motsatte er bevist!:-) kan hende du er akkurat på grensen til at det skal stå 2-3 vetu...når hadde du siste mens da? :-)

Har heller ingen blødninger, og brystene har ikke vært ømme før i dag.. Kan hende jeg fant ut av graviditeten veldig tidlig og at det er en forklaring

Trenger bare noen beroligende ord..
jeg er førstegangsgravid, og veeeldig nervøs for å miste. Jeg aner ikke hvor langt jeg er på vei. Skal til legen på torsdag og håper hun henviser meg til UL for å finne det ut :)

men her er saken; Jeg tok en digitaltest på torsdag som sa Gravid 1-2 uker (siden unfangelse), tol en vanlig test lørdag kveld som viste to sterke streker. Så er jeg så dum og tar en ny digitaltest i dag i håp om at den skal vise 2-3.. Men den viser enda 1-2..

burde den ikke vise mer? Er så redd jeg ikke produserer hcg, at det har stoppet opp eller noe..
De eneste symptomene jeg har er ekstrem tretthet og murringer i magen samt litt ømme pupper av og til..

Noen som har erfaring med digitaltestene til clear blue? Kan jeg vare ta det helt med ro?

Jeg gjorde det samme i dag :) tror jeg er litt over fem uker så håpte den skulle vise 3+, men den vistekun 2-3. Tenkte jeg skulle ta en ny om noen dager for å sjekke, men jeg tror egentlig ikke det er nødvendig. Har du ingen tegn på at noe er galt er det sikkert i orden. Du er sikkert helt på grensen :) blir dyrt å teste sånn så veldig ofte :)

Jeg tror nok alt er som det skal:-)
Var veldig stresset selv sist jeg var gravid:-)

Dere er gode <3

Jeg velger å ikke stole på digitaltesten... Jeg hadde siste mens 22. mai, og hvis jeg regner syklus på 42 dager (kan være alt i fra 28-45) så er jeg vell sånn ca 6 uker.. Vi får se da, legen på torsdag, og forhåpentligvis UL etter det :)

Gleder meg veldig til å henge her inne med dere! Utrolig spennende, førstegangs jeg, så er nok litt i overkant nervøs :)

Back
Topp