HJELP!!!

Mamma13

Glad i forumet
William er helt fra seg i dag.. Bare sutrer og finner ikke roen!:-( hyler når jeg legger han fra meg... (Flere tenner på gang kanskje)? Han har jo ikke vært sånn med de to han har fått nede. Han er rimelig rød der hjørnetennene skal komme , stakkars gullet! Er ikke lett med valpen heller.... Må jo legge fra meg W når han skal ut og da blir det ramaskrik!! River meg i håret!!!!! Måtte bare få ut litt frustrasjon!:-/

Off, men har vært litt sånn her og, er ikke det at han blir overtrøtte da? Eller så er det sikkert tennene, prøv og gi sukkervann når han har det sånt? Eller legg han i vogna og ut trille,se om han sovner. Sukkervann + gåtur funket her:)

Det har gått bra:-) han fikk en paracet og da gikk drt mye bedre. Vi trillet tur så han har sovet en del i dag:-) Figo har bært veldig snill og stort sett hørt på matmor. Veldig godt når mannen kom hjem i dag! Nå er det natta for små og kos på de voksene:-)

Det har gått bra:-) han fikk en paracet og da gikk drt mye bedre. Vi trillet tur så han har sovet en del i dag:-) Figo har bært veldig snill og stort sett hørt på matmor. Veldig godt når mannen kom hjem i dag! Nå er det natta for små og kos på de voksene:-)
så bra det har gått fint!! Ikke noe gøy når det er sånn!

Det har gått bra:) han fikk en paracet og da gikk drt mye bedre. Vi trillet tur så han har sovet en del i dag:) Figo har bært veldig snill og stort sett hørt på matmor. Veldig godt når mannen kom hjem i dag! Nå er det natta for små og kos på de voksene:)

Så bra:) er ikke godt å vite hva som er gale når de griner sånn:/

Åååå .... mange gode klemmer til deg! er ikke alltid like lett med baby og hund og hus og alt...! du er god som står på :)

Back
Topp