Hjelp! :(

BoBBelur

Gift med forumet
Har hatt skikkelig mensmurringer i mage og rygg i hele dag. Slo meg til ro med at det sikkert bare er "voksesmerter". Sovnet litt på sofaen, og da jeg våknet hadde smerten blitt veldig annerledes.. tenkte jeg kunne være litt forstoppet, så tok en tur på toalettet. Da oppdager jeg en klump ( unnskyld detaljene...) med noe som ser ut som tykk utflod. Tar den med papiret, og ser at det er litt blod på den og. i tillegg så er det ikke utflod, men en hard klump med noe som jeg ikke klarer å beskrive bedre enn rått kjøtt :S
Har aldri sett noe sånn før. Tok litt papir opp i skjeden og der var det litt blod... ikke mye, og er ikke mer nå.

Lyttet på magen med doppler (takk og pris for den :) ), og hører like fine hjerteslag som jeg har hørt tidigere. Men,nå er jeg likevel kjempe bekymret... hva kan det her ha vært?

Jeg ringte til en gynekolog jeg har vært hos tidligere, så skal dit kl 14, men tenkte jeg skulle høre om noen av dere har vært borti lignende, eller kanskje har hørt om noe sånn før?

Sorry, ble kjempe langt... er så innmari bekymret nå :(

Ush, det hørtes veldig ekkelt ut! Men det er jo et godt tegn at du hører hjertelyden :) har du vært på ul tidligere?

Bra du får komme inn i dag da, så du får sjekka det og slipper å bekymre deg unødig.

Vet d er veldig tidlig,Mn kan ikke ha vært slimproppen da? Sist svangerskap gikk deler av min i uke 18/19 pga begynte å få åpning da... Ble sengeliggende fra da!:-( håper for din del at d ikke er d for det sugde for å si d pent!!!

Jeg har vært på UL 5 ganger tidligere... siste gangen var jeg 13+2. Alt var som det skulle da. Fikk veldig god oppfølgning i starten pga en MA med komplikasjoner i fjor.

Har ikke sett noe mer blod etterpå nå, så det har jo kommet helt minimalt med blod.. men jeg er så vanvittig redd nå likevel :( Kjempe glad for at de tar meg inn så fort...skulle bare ønske tiden gikk litt raskere nå....

Vet d er veldig tidlig,Mn kan ikke ha vært slimproppen da? Sist svangerskap gikk deler av min i uke 18/19 pga begynte å få åpning da... Ble sengeliggende fra da!:-( håper for din del at d ikke er d for det sugde for å si d pent!!!

Tenkte tanken, men den er så innmari hard! Nå er det riktignok 7 år siden jeg sist så en slimpropp :P , men kan ikke huske den var så hard og at det så ut som rått kjøtt :S Men, jeg husker jo ikke veldig godt hvordan den vr sist heller forsåvidt...også trenger det kanskje ikke være likt denne gangen uansett.

Håper såklart jeg slipper å bli sengeliggende, men håper først og fremst at alt er som det skal og at det er en veldig enkel forklaring på det her :(

Tusen takk for svar dere :)

Tenkte tanken, men den er så innmari hard! Nå er det riktignok 7 år siden jeg sist så en slimpropp :P , men kan ikke huske den var så hard og at det så ut som rått kjøtt :S Men, jeg husker jo ikke veldig godt hvordan den vr sist heller forsåvidt...også trenger det kanskje ikke være likt denne gangen uansett.

Håper såklart jeg slipper å bli sengeliggende, men håper først og fremst at alt er som det skal og at det er en veldig enkel forklaring på det her :(

Tusen takk for svar dere :)
Håper alt står bra til!! Er jo så mye rart som skjer m kroppen vår nå at d er sikkert en enkel forklaring på det!

Håper alt står bra til!! Er jo så mye rart som skjer m kroppen vår nå at d er sikkert en enkel forklaring på det!

Håper inderlig det! Sitter på venterommet nå, og kjenner jo masse liv i magen, det roer meg litt :) bare håper ikke det er noe som har satt igang for tidlig..

Er ikke utenkelig at jeg er over snittet hysterisk altså... Men det her var helt forferdelig ekkelt.

Oppdaterer når jeg er ferdig hos gyn :) håper på gode nyheter!

Hei igjen dere!

Da har jeg vært hos gyn og hilst på vår sprell levende lille baby :)

Alt så helt fint ut, og gyn mente klumpen som kom ut tidligere i dag kunne være irritert slimhinne, fra morkaken eller ett eller annet i forbindelse med en soppinfeksjon :S Ble vel ikke så innmari mye klokere på hva det egentlig var, men..
Hun sa og at morkaken (som visstnok var ganske stor) lå veldig langt ned, og den lille blødningen kunne komme av det. Livmorhalsen var "lang og fin" og lukket :)

Føler meg 100kg lettere! :) Og det var kjempe deilig å se den lille igjen! <3 Han/hun har helt rett str i forhold til hvor langt på vei jeg er, og er full av liv :)

Hei igjen dere!

Da har jeg vært hos gyn og hilst på vår sprell levende lille baby :)

Alt så helt fint ut, og gyn mente klumpen som kom ut tidligere i dag kunne være irritert slimhinne, fra morkaken eller ett eller annet i forbindelse med en soppinfeksjon :S Ble vel ikke så innmari mye klokere på hva det egentlig var, men..
Hun sa og at morkaken (som visstnok var ganske stor) lå veldig langt ned, og den lille blødningen kunne komme av det. Livmorhalsen var "lang og fin" og lukket :)

Føler meg 100kg lettere! :) Og det var kjempe deilig å se den lille igjen! <3 Han/hun har helt rett str i forhold til hvor langt på vei jeg er, og er full av liv :)
Så bra alt så bra ut!!!:-)

Så deilig da! Er så glad for at du fikk komme inn fort sånn at du nå kan slappe av :-)

Å, så godt å høre at alt står bra til med babyliten :)

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Back
Topp