BoBBelur
Gift med forumet
Har hatt skikkelig mensmurringer i mage og rygg i hele dag. Slo meg til ro med at det sikkert bare er "voksesmerter". Sovnet litt på sofaen, og da jeg våknet hadde smerten blitt veldig annerledes.. tenkte jeg kunne være litt forstoppet, så tok en tur på toalettet. Da oppdager jeg en klump ( unnskyld detaljene...) med noe som ser ut som tykk utflod. Tar den med papiret, og ser at det er litt blod på den og. i tillegg så er det ikke utflod, men en hard klump med noe som jeg ikke klarer å beskrive bedre enn rått kjøtt :S
Har aldri sett noe sånn før. Tok litt papir opp i skjeden og der var det litt blod... ikke mye, og er ikke mer nå.
Lyttet på magen med doppler (takk og pris for den
), og hører like fine hjerteslag som jeg har hørt tidigere. Men,nå er jeg likevel kjempe bekymret... hva kan det her ha vært?
Jeg ringte til en gynekolog jeg har vært hos tidligere, så skal dit kl 14, men tenkte jeg skulle høre om noen av dere har vært borti lignende, eller kanskje har hørt om noe sånn før?
Sorry, ble kjempe langt... er så innmari bekymret nå
Har aldri sett noe sånn før. Tok litt papir opp i skjeden og der var det litt blod... ikke mye, og er ikke mer nå.
Lyttet på magen med doppler (takk og pris for den
Jeg ringte til en gynekolog jeg har vært hos tidligere, så skal dit kl 14, men tenkte jeg skulle høre om noen av dere har vært borti lignende, eller kanskje har hørt om noe sånn før?
Sorry, ble kjempe langt... er så innmari bekymret nå