Hjelp...

Heffan

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Juligull2021
Nå kommer noen fæle detaljer.. men jeg må spørre!
Igår når jeg skulle tørke meg etter et toalettbesøk, var det kommet en del brunt/svart utflod på papiret, da hadde jeg ikke smerter. Men senere ut på dagen fikk jeg bare mer og mer stikkinger og magesmerter. La meg med bind, for å være sikker. Idag kommer det enda mer brunt utflod/u-fersk mens. Har enda mer smerter og stikkinger idag, oppblåst og kvalm. Vet virkelig ikke hva dette er. Hadde el for 2-3 dager siden. Bruker p-piller og mensen er alltid presis, og jeg blør normalt 5 dager. Noen som har hadd lignende? Var ut på byen på lørdag, og inntaket av alkohol ble såpass at jeg ble i "god form". Eneste at jeg kastet opp noe fryktelig da jeg hadde inntatt sengen. Ble veldig uvel. Noen?
 
Vet ikke hva det er, men får du feber i tillegg, ville jeg dratt på legevakta... Huff, god bedring!
 
Hmm dette høres ut som noe jeg har hatt i det siste, men har bare merka ubehag i ny og ne.. Men har sånn ufersk blod og litt slim når jeg tørker meg. Jeg har ikke egentlig fått mens igjen, så jeg har bare tenkt at det kan være det jeg får nå..
 
Tror jeg drar til legen i morgen for en gu :) skal ta graviditetstest i morgentidlig før jeg drar. Håper bare ikke jeg er gravid, så mister jeg den på grunn av at jeg var ute på byen. Da kommer jeg til å klandre meg selv uendelig mye! Vi prøver ikke på barn, men alle er jo velkommene! Da vil jeg heller at det er en infeksjon.. Blir uansett godt og finne ut av hva det er.
 
Ja, og jeg tror uansett ikke du har mistet et barn fordi du har drukket. 5 dager etter jeg fant ut at jeg var gravid drakk jeg meg drita og hoppet to timer på rammsteinkonsert... Men det er en annen historie som kanskje ikke passer i denne sammenheng. Håper det går bra med deg! Gi gjerne en lyd når du finner ut av hva som har skjedd!
 
Hehe, skjønte du mente 5 dager før ja :) ja, venter på å komme gjennom til legen nå.. ventenr 17, juhu. Blir som sagt uansett godt å få finne ut av det. Idag er jeg enda mer uvel, kvalm og skikkelig smerter nedentil..
 
Fikk du legetime? Håper du finner ut av det, ikke noe godt å gå rundt å lure sånn.
 
Ja, fikk inn til legen :) han fant faktisk ingenting. Blødningen sluttet dagen etter besøket der og :) jeg er veldig slurvete av meg med p-pillene, så om jeg ikke får mensen når jeg skal om en ukes tid tar jeg meg en test! For jeg er så usikker? Første jeg tenkte var jo festeblødning? Puppene mine er så ømme at jeg klarer ikke å ha de under dusjstrålen... jeg skulle jo sette inn spiral i februar, men da var jeg helt kjøttkake oppi der at det rett og slett ikke gikk... så jeg går her hjemme og desperat prøver og huske pillene. Har glemt de 3 ganger etter jeg startet i november. Men jeg lurer på en ting: Når man går på p-piller, og man kommer til sukkerpillene, og man har sex når man skal blø, og ikke begynner å blø 5dager etter man har startet på sukkerpillen, er man da beskyttet?? Litt bøkklette forklart, men håper dere skjønner! :blob7
 
På en måte slik: Sex når man går på sukkerpillene, men går noen dager før den kommer, er man da beskyttet? :anyone
 
Back
Topp