Hjelp!!!

pompi00

Forelsket i forumet
Finner ikke hjertelyden t lille...:-/ blir så bekymret! De siste gangene har jeg finne den iløpet av få sekunder... Å nå finner jeg den ikke:-( så vil jeg heller ikke leite super lenge!!:-/ kan jo ikke være bra for bebie det!!!:-(

Prøv å slappe av! Noen ganger gjemmer de seg litt. Er sikkert bare det som skjer :) Drikk litt kaldt vann og dytt litt på magen så prøver du igjen. Så skal du se at småen gir litt lyd fra seg :)

Hvor langt er du på vei?

Er bare 11+ 4,så vet d kan være vanskelig å finne! Mn får jo litt små panikk!:-(
Skal prøve litt igjen senere å ja,så får vi x-fingrene for at den bare gjemte seg litt! For hørte sånn små dult eller sånn. Noe som eg har tenkt før at det sikkert er baby som sparket borti monitoren!

Dette er hvorfor doppler ikke anbefales ;p Men bare slapp av, du er såpass tidlig at det kan være vanskelig å finne den innimellom! Helt normalt det.. Prøv å lete når blæra er ganske full, det var da jeg fant den når jeg var rundt uke 12! Nå som jeg er 14+5 så finner jeg den ganske lett! Så finner du den igjen nå, vil jeg anbefale deg å vente til du er litt lenger! :)

bare ta å slapp helt av jeg heller finner den ikke å jeg er 12+6 så om du er bekymret går du på ul og bekrefter at alt er bra med lille gull i magen :) lykke til

Prøv å slappe av! Noen ganger gjemmer de seg litt. Er sikkert bare det som skjer :) Drikk litt kaldt vann og dytt litt på magen så prøver du igjen. Så skal du se at småen gir litt lyd fra seg :)

Hvor langt er du på vei?
Enig! Og prøv igjen med full blære som nevnt ovenfor her om en stund.

Vi fant den når vi var til legen men jeg har ikke sjans til å finne den selv hjemme og nå gidder jeg ikke prøve mer heller, det er fortsatt veldig tidlig! Bare slapp av du, alt er nok helt fint :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tusen takk alle sammen. Fant den igjen nå. Fine og tydelige slag! Tror faktisk jeg leiter litt for langt nede tidligere i dag. For fant den litt høyere oppe nå enn før. Nå slang jeg bort doppleren t ei veninne å sa t ho at ho ikke får lov å gi den til meg før om ett par uker!:-)

Tusen takk alle sammen. Fant den igjen nå. Fine og tydelige slag! Tror faktisk jeg leiter litt for langt nede tidligere i dag. For fant den litt høyere oppe nå enn før. Nå slang jeg bort doppleren t ei veninne å sa t ho at ho ikke får lov å gi den til meg før om ett par uker!:)
Det var lurt :)

Back
Topp