Hjelp!

Stjernemamma

Flørter med forumet
I går kveld hadde jeg litt blod på papiret når jeg tørket meg, bare en liten dråpe. Nå i ettermiddag hadde jeg litt brun og rosa utflod. Har ikke hatt noe hatt noe i antydning til blod i mellom disse tidene. Håper ikke at dette er en en SA, men tror det :'(

Har forsten ingen smerter i magen..

I går kveld hadde jeg litt blod på papiret når jeg tørket meg, bare en liten dråpe. Nå i ettermiddag hadde jeg litt brun og rosa utflod. Har ikke hatt noe hatt noe i antydning til blod i mellom disse tidene. Håper ikke at dette er en en SA, men tror det :'(

Har forsten ingen smerter i magen..

Det trenger ikke være noe farlig og trenger ikke være tegn på SA så lenge det ikke er masse friskt blod. Du kan jo f.eks spørre jordmor her på forumet om dette :-)

Ville ikke bekymra meg altnfor mye over det før det evt kom en betydelig mengde. I forrige svangerskap hadde jeg blødninger som kom å gikk de to første semestra, og der gikk helt fint :-)

Jeg tenker på deg stjernemamma og lurer på hvordan det går? :)

Hvordan går det??

Lurer veldig på hvordan det går jeg også!

Har begynt å blø mer, men er langt ifra mensen. Blodet er lyserødt og veldig tynt :( Prøver å være så positiv som mulig, men er vanskelig :(

Men håper! :)

uff, det hørtes skummelt ut. få håpe at du bare er en av de mange som blør litt uten at det er noe farlig. heier på deg og din lille.
har du bestilt time hos gyn da? h*n kan jo fortelle deg hva som er på gang, så får du sikkerhet.

Lykke til! <3

Krysser fingrene for deg og spiren!

Back
Topp