Hjelp!!!

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Bagasjerommet går ikkje opp, og eg har tenkt det skyldes minusgrader. Men i dag er det plussgrader... Og eg har tenkt at det kan skyldes at låsen må oljast... Men korleis få opp fbagasjeromsdøra?!?!

Er ein opel vectra av den ikkje moderne typen :p

Haha, ANER ikke! :D Jeg hadde satt mannen til det.. ;p

Har dere ikke en sånn knapp ved førersida som åpner den? Eventuelt går det an å komme seg til bagasjerommet fra baksete, og åpne det innefra?

Bruk det mest nyttige verktøyet som finnes, vinkelsliperen :D

Fant du ut av det? :)

Den er jo litt kjedelig :p

Prøvd låsespray i tilfelle noe er fryst inni låsen?

Ja, tror det er noe alle bensinstasjoner skal ha :)

Låsespray kan funke selv om det ikke er fryst også. Smører opp litt. Hadde en gammel opel som var avhengig av spray på vinteren....

Flott :):) då håper eg det er redninga mi :) bilen er heilt fantastisk lett å køyre (nesten nettopp fått lappen, så det er eit must), og eg trenger ikkje vere redd for den :p skrape eg lakken eller dei dingsane som er satt framfor dei rustne felgane, så kunne det ikkje brydd meg mindre:D

Var litt verre at eg skrapa opp sida på audien samme dag som min bil blei ferdig på eu godkjenninga :p

Flott :):) då håper eg det er redninga mi :) bilen er heilt fantastisk lett å køyre (nesten nettopp fått lappen, så det er eit must), og eg trenger ikkje vere redd for den :p skrape eg lakken eller dei dingsane som er satt framfor dei rustne felgane, så kunne det ikkje brydd meg mindre:D

Var litt verre at eg skrapa opp sida på audien samme dag som min bil blei ferdig på eu godkjenninga :p

Haha! Nooooo :s Ble JR sint? ;p

Tok det mykje betre enn eg frykta :D Hahaha:D eg var sååå redd for å fortelle det :P Men det viste seg å ikkje vere fullt så gale som han trudde;P Og så gjekk mykje an å gnikke vekk :P hoho :P

Tok det mykje betre enn eg frykta :D Hahaha:D eg var sååå redd for å fortelle det :P Men det viste seg å ikkje vere fullt så gale som han trudde;P Og så gjekk mykje an å gnikke vekk :P hoho :P

Fjuh ;) Noen ganger er mannfolka gode :p

Back
Topp