Jeg har i hele dag, siden halv 6 i dag tidlig vært syk. Masse diare og oppkast, ikke fått i meg noe (kan ikke huske jeg har vært så dårlig før)... Men begynner heldigvis å slippe taket nå virker det som, er vel noe som går her, sønnen min er ikke helt i form heller...
Men det jeg syns er så ekkelt er at lille tulla mi inni magen har vært kjempe urolig i dag, har aldri kjent så mye liv før... Er jo bare bra det, men har hatt masse kynnere i tillegg.. varer kanskje 30 sek og kommet ofte... har ikke noe spes vondt, men litt stikkinger i nedre del av magen og i lysken...
Blir litt redd, men regner med at det ikke er farlig...
Noen som har erfart det samme? Er det sånn at man lett får kynnere når man er syk...??
Er 23+4 uker på vei...
Men det jeg syns er så ekkelt er at lille tulla mi inni magen har vært kjempe urolig i dag, har aldri kjent så mye liv før... Er jo bare bra det, men har hatt masse kynnere i tillegg.. varer kanskje 30 sek og kommet ofte... har ikke noe spes vondt, men litt stikkinger i nedre del av magen og i lysken...
Blir litt redd, men regner med at det ikke er farlig...
Noen som har erfart det samme? Er det sånn at man lett får kynnere når man er syk...??
Er 23+4 uker på vei...