HJELP!?

Nica

Elsker forumet
Jeg har i hele dag, siden halv 6 i dag tidlig vært syk. Masse diare og oppkast, ikke fått i meg noe (kan ikke huske jeg har vært så dårlig før)... Men begynner heldigvis å slippe taket nå virker det som, er vel noe som går her, sønnen min er ikke helt i form heller...
Men det jeg syns er så ekkelt er at lille tulla mi inni magen har vært kjempe urolig i dag, har aldri kjent så mye liv før... Er jo bare bra det, men har hatt masse kynnere i tillegg.. varer kanskje 30 sek og kommet ofte... har ikke noe spes vondt, men litt stikkinger i nedre del av magen og i lysken...
Blir litt redd, men regner med at det ikke er farlig...
Noen som har erfart det samme? Er det sånn at man lett får kynnere når man er syk...??
Er 23+4 uker på vei...

Ja, det skal være sikkert... Er nok derfor da... Takk for svar! [:)]

Tror nok du kan få mye mer kynnere når du har omgangssyka. Tenk de magemusklene du bruker da...! Og det blir jo en stressende situasjon på en måte, så ikke rart at livmora jobber litt og!

God bedring!

Takk! [:)]
Ja, jeg har prøvd å ta det med ro i hele dag, men er ikke bare bare når magen vrenger seg i et sett....
Er heldigvis bedre nå...
God natt alle sammen! [:)]

e også hadde kvalme og diare for et par uker siden,vondt i lysken og kynnere er eller ikke så uvanli om dagene..men snakka me jordmor på mandag og hun sa at dette var normalt.. ikke noe å bekymre seg for! en stressa situasjon kan lett gi kynnere.

ser ut som du har fåt de svar du søkte[:)]
men det høres helt normalt at nurke er urolig når du har hatt en slik tørn.
håper du er bedre til i morgen.. ehh.. senere i dag[:D]
Go'bedringsklem!

ønsker deg god bedring[:)]

Hadde det så og si helt likt som deg igår! Helt grusomt[:'(][:'(]. Oppkast, diare, kynnere og en ekstremt urolig unge i magen. Fikk ikke i meg noenting på ca 12-13 timer. Og når ommgangssyken begynte å gi seg, fortsatte kynnerene med gjevne mellomrom i lange tider..

Back
Topp