Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Okei tusen takk for svar jenter men blir ingen lytting idag..di vi skulle kjøpe doppleren hos endra mening om pris sånn helt plutselig,mens sambo sto på døra for p hente den..men men..skal til jm på mandag,så holder vel ut
Øøøh, litt merkelig å plutselig ombestemme seg med tanke på pris når kjøper står på døra for å hente varen...
Bra du skal til jordmor snart da, så du slipper å vente så lenge.
Så sært å ombestemme seg sånn i siste liten:/ men om du skulle få skaffet en annen, og mangler den gele'n, så funker glidemiddel kjempe bra som erstatter
Ja,fryktelig irriterende..når en avtale er en avtale..men,da sparte jeg di pengene og di tapte det
Vet ikke hvor vi har nærmeste teknikksenter?
Skal på mandag å lytte,og så får jeg se etter det om jeg anskaffer en eller ikke..kommer helt sikkert til å gjøre det kjenner jeg meg selv rett
Jeg har egentlig veldig lyst på jeg også, men mannen er så redd for at jeg /vi skal bli urolige om vi ikke finner den.
Men jeg vil nå tro det at nå når jeg er snart 15 uker på vei og legen har funnet den med en gang de gangene jeg har vært der siden uke 11, så burde hvertfall jeg finne den selv hjemme også fra nå hvertfall?!
Er litt usikker jeg....
Spørre mannen om ikke vi kan stikke innom teknikkmagasinet når vi skal handle senere i dag