Hjelp??

Astra

Elsker forumet
Emilie er blitt en mark oppi senga.. Hva skal jeg gjøre?
Jeg finner henne med hode i fotenden, på tverrs av senga
og med hodet "trødd" inn i sprinkelbeskyttelsen i hodeenden.
Pluss at hun spenner dyna av seg å blir iskald!

Tenkte å kjøpe babysafe, bare for posens del. Men den kosta
jo 500,- å det gidder jeg IKKE å bruke.

Noen tips??

ORIGINAL: Tusull

Sånn holder sebastian også på!!
Sambo trudde det var jeg som fløtta på'n om nattan.. Akkurat som om jeg giddet å stå opp for å legge min egen baby i en ubehagelig stilling i senga...!!![:-] [:)]

Når det har vært litt huskaldt har jeg rett og slett bare kledd på mere klær på sebastian.. Tatt på han en korterma body, og tykke sokker..
De sier jo ifra om de fryser, så jeg tar det ikke SÅ tungt.. [:D]
Og han har ikke blitt forkjøle eller no ennå så.. [8D] [:D]

Sånn kan sambo åsså finne på å spørre om... Hallo, jeg sover om natta når jeg ikke
gir Emilie mat!  [;)]

Javel sa jeg er ikke alene om dette..[;)] Malin kan ogsa ligge pa kryss og tvers og en gang fant jeg henne langt under dyna. [:o] Jeg vokner av d minste pip for jeg er sa redd hun skal kveles eller bli kald[:o] Huff.. Jeg har et teppe som jeg har rullet som en polse rundt hodet hennes, ellers far hun ikke sove. Noen ganger ligger hun under dette.., men det er masse huller i det sa jeg tviler pa om hun skulle bli kvelt.. Jeg tror nok de sier i fra om noe skulle vere fryktelig gale..? [;)] (sorry mangler bokstaver pa tastaturet)

Filip er fæl med å krype ned i senga si. Tidligere når han sov i vognbagen, brukte han å krype nedover og under dyna. Mange ganger jeg måtte snu meg mot senga for å se om han lå der, for han var jo borte. Men da lå han krøllet ned under dyna, med føtterne opp over bagkanten.
Nå kryper han ned, men tar heldigvis dyna med seg. Likte jo ikke helt at han lå med dyna over hodet hver natt.

Der har mamma sydd pose til Emilie. Får se om det blir bedre.

Emilie lå i baggen i påsken å da fant jeg henne også ofte med beina
over kanten på baggen..! [;)]

Martine sover på tvers i senga si hu[:D] de på helsestasjonen sa jeg bare skulle la hun ligge sånn..og heller rette på hu når vi la oss..og når hun fikk mat på natta...hun sa de finner sine sære måter og sove på[;)]

Back
Topp