hjelp!!

mamma til snart 3<3

Andre møte med forumet
Er ikke noe farligt altså, er bare jeg som har et problem, puppene mine har vokst så masse at jeg har ikke noen bhèr og gå med, er blitt for små bruker 80 e til vanligt, , så er de så ømme at jeg klarer ikke og ha bhen på me ein gang:S har tengt og kjøpe meg nye, men er litt dyrt og gå og kjøpe bh på butikken så koste over 200kr så får jeg ikke brukt den etter svangerskapet..  og er jo heilt forferdeligt og gå uten:P  noen så har eit godt råd til hva jeg kan gjøre?? hehe da var klagingen min for i dag:) hehe

Jeg har ikke lenger såre pupper, men i forrige svangerskap så hadde jeg det leeeeeenge...Det jeg gjorde var å kjøpe meg sloggi bh uten bøyler. Klarte ikke å gå med bøyler i det hele tatt. Syns at treningsbher har også vært ok å gå i, men det er vel smak og behag tenker jeg.

Hva med treningsbher?

Jeg hadde aldri det problemet selv, så har ingen erfaring å dele. Men tenkte kanskje at treningsbher hadde vært noe.. De får du kanskje brukt for etter svangerskapet og:D

Trenings BHene fra HM ble min redning når jeg hadde det sånn. Overlevde ikke uten!

Jeg hadde gått å kjøpt amme BH'er,de kan man som regel vokse i,og de vil du få brukt for etter svangerskapet også...det er viktig med god støtte for rygg,når "fordelene" blir tunge.

Går også å kjøpe en "forlenger" å hekte på stroppen bak. Hjelper selvfølgelig ikke om cupen også er for liten...

Back
Topp