hjelp :)

Apriljente<3

Gift med forumet
jeg har akkurat fått en poisitiv graviditetstest!! HURRA ;D

Men nå lurer jeg litt på termin og hvilken dato jeg tilhører?
jeg har hatt sykluser fra 45 dager til min siste nå på 27 dager...
har prøvd terminkalkulatoren på babyverden hvor jeg fikk termin
2 april, på veggen min står det termin
1 april og på jordmorsiri sin sider har jeg termin 31 mars :P

Skjønner ingenting jeg :P pluss at det ikke er noen på april forumet enda, så føler meg litt ensom :P

Vet du når du hadde el da?

jaa det var som sagt litt ensomt inne på april enda :P enn at jeg er gravid da, synes det er ufattelig :D håper spiren sitter i 9 mnd nå  <3
jeg får forkjellig mnd uansett hvor jeg går inn å skriver antatt termin :) jeg blir på mars til evt legen får tidsfestetdato :)

Vanilja: er det første mann til dere også?? :)

dette er nr. 3 ;) men det er akurat like spennende fordi.. akkurat som jeg ikke har gjort dette før.. hihi.. 

sist gang jeg var på terminforum var jeg også helt i slutten av mnd, og da sier det seg jo selv at man gjør alt sist. første jordmortime, 12 uker, ordinær UL.. litt kjipt! hehe..

regner med dette er din førstemann da Mona-? spennende da! :D det er en fantastisk tid, uansett alle vondter man kan få..

Gratulerer! :-D
Jeg kjenner til problemet ditt, jeg vet ikke hvor mange dager syklusen det klaffa på var, så terminkalkulatoren er helt ubrukelig for min del :p Men jeg har grovt regnet termin midt i mars da, så det er ikke et like stort dilemma som hos deg. Men jeg syns du kan være her hos oss jeg ;-) Det kommer sikkert mange fler med termin 30./31.mars etter hvert også :-)

Jaa dette blir førstemann:-) gleder meg sånn til å bli ordentlug gravid:-):-) ikke bare litt oppblåst som nå:-P ja vi vlir vel sist til alt men spennende lell:-D Gleder meg sånn til uke 12 så vi kan fortelle d til familiene våre:-)

Hvis du er ganske sikker på el 7/7... så ville jeg regna ut i fra det, og da får du termin 6 dager etter meg :) Jeg har 26.mars, så du får 1.april. Men klart du kan henge her! Er mange som får før tida også..

Med nr 1 hang jeg mest på juliforum for hadde termin først 7, ble satt fram til 1 og så når de endret svangerskapslengde på sykehusene fra 282 til 283 dager, så ble det 2. juli.. hehe.. så termin er bare et tall..

Ble satt i gang før og gutten min er født på St. Hans 23. juni. Så da havna jeg jammen på juni i stedet for juli.. :)

Velkommen skal du være :) terminen pleier å endre seg for hver ul( hvis man tar flere) frem til ordinær så det gjelder nok for mange:) jeg har ikke peiling jeg, hadde første mensdag i siste mens ca rundt 20-22 mai, husker ikke helt, men tok tester i beg av juli da jeg enda ikke hadde fått den, men di var alle negative, så jeg venta helt til igår med å teste igjen for jeg var jo sikker på at jeg ikke var, men her er jeg, uten å aaane termin:) skal på tidlig ul da den 25:)

*Huldra* skrev:
Velkommen skal du være :) terminen pleier å endre seg for hver ul( hvis man tar flere) frem til ordinær så det gjelder nok for mange:) jeg har ikke peiling jeg, hadde første mensdag i siste mens ca rundt 20-22 mai, husker ikke helt, men tok tester i beg av juli da jeg enda ikke hadde fått den, men di var alle negative, så jeg venta helt til igår med å teste igjen for jeg var jo sikker på at jeg ikke var, men her er jeg, uten å aaane termin:) skal på tidlig ul da den 25:)

oii, d må vøre utrolig spennende :)) gratulerer med graviditeten :)
jeg har IKM på lørdagen, men håper og regner med TR holder seg unna siden jeg har fått positiv g-test :D

Back
Topp