Nr 3 i april?
Glad i forumet
Nå er jeg ordentlig fæl mamma, frue, lærer, venninne ++++ ingen ting går som det skal og jeg har ei lunte som er brent opp for LENGE siden! Jeg ble sykemeldt i svangerskapsuke 10 og har vært det 100% frem til påske pga plager med bihulene, vondt i hodet, kvalm, lite energi (har slitt med det i LANG tid) og har "snill pike syndrom". Etter påske har jeg jobbet 50% og det har fungert noen dager og vært litt mye andre dager. For 2 uker siden hadde vi besøk av svigermor i ei uke og da mistet jeg alt av energi og tålmodighet, orker ikke gå inn på det nå, men hun satt i sofaen og gjorde ingen ting i huset eller med jenta vår. Mannen min er svært opptatt med jobb og studier og MÅ konsentrere seg om det, derfor faller hus og barn på meg! De siste 2-3 ukene har jenta vår hatt ett kraftig tilbakefall på bleieslutten og hun har vært bleiefri lenge, men nå er det 4-6 "uhell" hver dag (i barnehagen og hjemme). Nå går jeg rundt å bare eksisterer og gråter mye. Har noen tips til hva jeg kan gjøre? Jeg lurer selv på om jeg skal ringe legen i morgen og høre om mer sykemelding og konsentrere meg bare om familien min.....