hjelp!

marihewn

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Hei!

Jeg trenger litt råd her:)

Skulle ha mens idag (21/1) så testet, men den var neg:/
like etter fikk jeg litt rosa på papiret, men ble med det.. trodde d hva mensn som kom, men kom ikke noe mer;/ Kan dette være festeblødninger eller??? hmm...

Noen med likkens erfaring?=)

Eg fikk det forrige gang eg va gravid. Men då va testen positiv dagen etter tror eg. Men veldig svakt. Hvis det ikje blir mer blødningn så ville eg tatt en ny test igjen om et par dager... eller eg hadde nok tatt i mårå.. hadde ikje klart å venta

Ikke for å være negativ, men festeblødninger kommer som regel en uke etter befruktning, dvs at det er nok litt sent til å være festeblødning om du skulle hatt mens i dag...

Cillia skrev:
Ikke for å være negativ, men festeblødninger kommer som regel en uke etter befruktning, dvs at det er nok litt sent til å være festeblødning om du skulle hatt mens i dag...

eg hadde festeblødning når mens sko komme!

Ikke uvanlig å ha festeblødning da man venter mens, så det er jo gode muligheter for at det er en spire der :-)

#2 skrev:
Ikke uvanlig å ha festeblødning da man venter mens, så det er jo gode muligheter for at det er en spire der :-)

festeblødning er det nok ikke, da det kommer en stund føre ikm i så fall.
men når man er gravid så er det enkelte så får en liten blødning på den dagen man skulle hatt mens. det er helt ufarlig. jeg ville venta noen dager og tatt en test til :)

festeblødning kan fint komme når IKM er, i noen tilfeller senere også! Det tar flere dager fra samleie før egget får festet seg! Dette er jeg 100%sikker på, var tilfeldigvis selv på ul for en annen grunn og fikk dette bekreftet ;)

Tusen takk for goe svar! dere er en herlig gjeng jenter!:)

Tante rød har enda ikke kommet å har ikke hadd noe blødning etter i går morrest!:P >Dette er spennende!:)  Skal teste igjenn imorgen tilig å krysser fingrer og tær for positivt svar!:D

Back
Topp