Hjelp!!

Mamii 27

Glad i forumet
Jeg var nettopp på do, og da jeg tørket meg var det en del utflod.
Da jeg så på papiret var det svakt rosa i det ene tørket.. Noen som har opplevd det?

Huff. Har grått hele helgen, fordi kjæresten min truer med å dra fra meg :/ Er redd stresset og bekymringen har gjort at noe kommer til å skje.... :(
Har mer mensmurringer enn jeg har hatt på lenge og :/

Snufs.. Men om han drar fra meg, så er det kanskje like greit... Er så lei meg :(

kontakt lege om det kommer blod, da kan du evt få en ul og det vil jo være beroligende for deg. 
hørtes ikke noe koselig ut med en sånn kjæreste :( *klemmepå*
håper det ordner seg for dere! 

Mamii 27 skrev:
Jeg var nettopp på do, og da jeg tørket meg var det en del utflod.
Da jeg så på papiret var det svakt rosa i det ene tørket.. Noen som har opplevd det?

Huff. Har grått hele helgen, fordi kjæresten min truer med å dra fra meg :/ Er redd stresset og bekymringen har gjort at noe kommer til å skje.... :(
Har mer mensmurringer enn jeg har hatt på lenge og :/

Snufs.. Men om han drar fra meg, så er det kanskje like greit... Er så lei meg :(
Har bare opplevd mye hvit utflod og mensmurringer, d hadde jeg forrige svangerskap også. Men om det kommer mer rosa/rødt ville jeg kontaktet lege.
Håper at det ordner seg mellom deg og samboer:)

Det trenger ikke å bety noe, men er alltid lurt å sjekke det opp!

Høres ut som du og kjæresten din trenger å snakke sammen, for å finne ut hva det er dere egentlig vil.

Håper alt ordner seg for deg både med barn og kjæreste. Klem! :)

Tusen takk jenter, for trøstende ord..

Jeg har time på sykehuset på onsdag, så får vel vente med å se til da - de kan vel uansett ikke gjøre noe på sykehuset. Men lurer på om jeg sier fra at jeg blir hjemme fra jobb imorgen, så jeg får hvilt ut og slappet av, så kanskje det går bra.

Men jeg vet jo ikke hva jeg ønsker nå plutselig, for jeg har ett barn fra før av, og mitt største mareritt er å ha to barn med to fedre, og ingen kjæreste /eller en ny en..
Så om det skjer, at deet går dårlig, så var det vel ment to be da.. :/

Han takler nok ikke at jeg sier/tenker/gjør ting annerledes nå som jeg er gravid, enn ellers.. Han sier han ikke får nok nærhet, og at jeg kun tenker på meg selv og ikke hans behov..

:/

Jeg har hatt det samme denne helgen..Ble litt i overkant nervøs da det går på andre dagen. Hos meg har ikke vært rosa, bare brunaktig. Etter som jeg har lest så er slimhinnene i livmora er veldig skjøre og det skal veldig lite blod til for at det farger utfloden. Skal på første sv.skapskontroll i morgen, skal ta det opp med legen da.

Ta det med ro og stress ned, så går det nok bra, tenker jeg!

Ja, det må ha vært mindre enn en dråpe for å si det sånn.

Si fra etter du har vært på kontroll da :) Hva legen sa..

Lykkepjuska skrev:
Jeg har hatt det samme denne helgen..Ble litt i overkant nervøs da det går på andre dagen. Hos meg har ikke vært rosa, bare brunaktig. Etter som jeg har lest så er slimhinnene i livmora er veldig skjøre og det skal veldig lite blod til for at det farger utfloden. Skal på første sv.skapskontroll i morgen, skal ta det opp med legen da.

Ta det med ro og stress ned, så går det nok bra, tenker jeg!

Jeg og kjæresten fikk ordnet opp, tror han forstod at det ikke er så lett å være meg nå om dagen... Og dette er bare begynnelsen.. Han fikk bare nok, av lite nærhet og kjæresteri, så han visste ikke helt hvor han skulle gjøre av seg..

Huff, syns på en måte synd på disse mannfolka og da, de forstår seg jo ikke på graviditeten på samme måte som oss som opplever det på egen kropp..

Back
Topp