Hjelp...

Krishka

Forelsket i forumet
Kan noen hjelpe meg? Når jeg skriver eller svarer på noe her, er det en "mil" mellom det jeg skriver og tickerne mine! Jeg har prøvd å slette tickerne, men det blir slik uansett. Hva må jeg gjøre for at det skal bli som før?

Send pm til "IT-Sandviks" (du finner denne ved å søke på dette navnet på medlemmer). Fortell om problemet, h*n fikser det raskt. Sånn jeg løstre problemet når jeg hadde det...

du kan trygt si det er en mil i mellom der ja!

Hvis du fjerner alt der tickerne dine står, og marker absolutt alt og trykk delete, og pass på at du ikke har laget mye  "mellomrom" eller "space" heter det vel over den første tickeren...hvis ikke det fungerer går det vel ann til å høre med en av disse styrer folka (som jeg ikke husker navnet på for øyeblikket..moderatorer eller no greier) om di vet hvorda du skal få ordnet det..

sommerfugler85 skrev:
du kan trygt si det er en mil i mellom der ja!

Hvis du fjerner alt der tickerne dine står, og marker absolutt alt og trykk delete, og pass på at du ikke har laget mye  "mellomrom" eller "space" heter det vel over den første tickeren...hvis ikke det fungerer går det vel ann til å høre med en av disse styrer folka (som jeg ikke husker navnet på for øyeblikket..moderatorer eller no greier) om di vet hvorda du skal få ordnet det..

Må ha hjep fra teknisk får å løse problemet. Jo mer en forsøker å fikse det selv, jo lengre blir signaturen/innleggene

Jeg hadde samme problem, igår faktisk, skrev en melding til IT-Sandviks og det ble fikset idag tidlig:-)

ja det var ganske irriterende :P hehe

se der ja :) det var myyyye bedre :)

Ser problemet er fikset nå:)

Back
Topp