Hjelp?

NemVenterNr2

Forelsket i forumet
Jeg å Kennet har kjøpt over familie hytta siden mine foreldre måtte selge hytta på grunn av sykdom i familien. Derre kan lese litt om sykdom som har rammet pappa i et av mine tidligere innlegg her!

Og nå har jeg meld oss på en konkurranse med Toro der vinneren får hytta si pussaopp får 100.000. Hytta vår har stått stille nå i 12år, og der er mye å gjøre. Vi har ikke hatt så god råd til å gjort så mye, har kun hatt råd til å kjøpt den. Vill så veldig gjerne at familie hytta skulle fortsatt være i familien. Vill ikke miste alle barndoms minnen mine! :S Det å få 1 premie her hadde betydd mye for oss!

Så med andre ord! Din stemme betyr myyye får oss! Vi blir veldig glad om du vill sette av 2min til å gi din stemme her!
På forhånd takk!

Stemt :) kan en gi fleire stemmer per dag?

Tusen takk! :)

desverre.. ser ut til at det er en stemme per person.. Derfor betyr hver stemme veldig mye for oss! :)

Tusen takk!

Drømmen er at en vakker dag skall pappa bli frisk å få sjansen til å komme opp på hytta igjen! :) Det hadde berre vert så ubeskrivelig fantastisk! ^^

Tusen takk! =D

Stemt

Stemt ;)

Har stemt!
og dokke fortjener det virkelig!

las historia om faren din. Veldig stekt! håper behandlingen kan hjelpe han!

Tusen takk!

Akkurat nå så vet vi ikke hvordan det går med pappa.. Har på en måte stoppet litt opp.. Men vi driver å venter på svar fra tyskland nå, og det er mulig at han har fått borelian ut av kroppen nå. Men hva skjer videre vet vi ikke. om det går ann å rehabilitere han eller ikke.. så venter på forhåpentligvis posetive resultat.

Pappa hadde et annfall i dag der han slutta å puste.. Det er rett og slett skremmende! :S
Pappa elsker natur, og har ikke vert ute i naturen siden han blei syk. Så det er virkelig en stor drøm det å kunne ha med han opp på hytta! Pappa er den som en gang har bær allt vi har oppe på hytta, til og med flagstanga bar han på ryggen opp fjelle.. :S Han burde få sjå den en gang til.. =)

Back
Topp