Tesa80 Forelsket i forumet 14 Apr 2007 #1 Noen som vet hvor lang tid det skal ta før antibiotika begynner å virke?
*marieb* Forelsket i forumet 14 Apr 2007 #2 Andre dagen skal du begynne å merke virkning .Jeg begynte med penicilin torsdag -fredag merka jeg stor forskjell allerede[:)]
Andre dagen skal du begynne å merke virkning .Jeg begynte med penicilin torsdag -fredag merka jeg stor forskjell allerede[:)]
Tesa80 Forelsket i forumet 14 Apr 2007 #3 Ok, takk for svar.. Lille gullet mitt har gått på antibiotika siden 10 og hun er fortsatt ikke bedre.. Hun har fortsatt feber og alt..[&o]
Ok, takk for svar.. Lille gullet mitt har gått på antibiotika siden 10 og hun er fortsatt ikke bedre.. Hun har fortsatt feber og alt..[&o]
*marieb* Forelsket i forumet 14 Apr 2007 #4 Da er det ikke sikkert medisinen virker på ho.. etter fire dager skulle du merket bedring,ville tatt kontakt med lege igjen[:)] God bedring
Da er det ikke sikkert medisinen virker på ho.. etter fire dager skulle du merket bedring,ville tatt kontakt med lege igjen[:)] God bedring