silke Gift med forumet 4 Apr 2007 #1 sant det er onsdag i dag...? Hvorfor er det ikke Lost da????? Gledet meg, og hvaser jeg ????? En elendig gammel romantisk klisse film fra 1800- talet?
sant det er onsdag i dag...? Hvorfor er det ikke Lost da????? Gledet meg, og hvaser jeg ????? En elendig gammel romantisk klisse film fra 1800- talet?
Guttemamma med maifrø i magen Gift med forumet 4 Apr 2007 #3 "Superonsdag" har ferie og kommer ikke for neste onsdag. (Dvs. Ugly Betty,Lost,Close to home)
N nemi.marselia Forumet er livet 4 Apr 2007 #4 ja dumme påske. får ikkje sett ugly betty å lost. men typen e gla før han får se fotball då
silke Gift med forumet 4 Apr 2007 #5 ORIGINAL: *klar* "Superonsdag" har ferie og kommer ikke for neste onsdag. (Dvs. Ugly Betty,Lost,Close to home) påkker ta de dustene som ødelegger hele onsdags kvelden min...
ORIGINAL: *klar* "Superonsdag" har ferie og kommer ikke for neste onsdag. (Dvs. Ugly Betty,Lost,Close to home) påkker ta de dustene som ødelegger hele onsdags kvelden min...