HJELP!!!

Lene1986

Forumet er livet
Ikke bra! Når jeg var på do nå så kom det lyserosa utflod. Bør jeg kontakte legen eller skal jeg bare gå på jobb og late som ingenting??? 

Aner ikke desverre... kanskje ringe legen for sikkerhets skyld?

Mener at det finnes noe som heter på islandsk "hreidurblæding", aner ikke hva det er på norsk ,men at det blør litt når knerten din holder på å sette seg ordentlig i livmoren din... det har jeg hørt kan være sånne småblødninger, gjerne rosa... skulle trodd du skulle blø mer hvis det var noe galt men igjen, I know nothing about this...

Krysser fingre for det islandske ordet[:D]

jeg hadde kontakta lege[:)]

hadde nok ringt legen forsikkerhets skyld.. knøtte skal jo ha festet seg ordentlig for lenge siden vel?!? jeg var plaget med blødninger i svangerskapet.. men det var blod ikke bare rosa og da var det ikke noe galt.. men greit å være på den sikre siden.. hvis dette er den første spottingen din ville jeg tatt det med ro resten av dagen[;)]

Ringte føden, men ble ikke noe klokere. Forsto det sånn at jeg bare skulle gå på jobb. Heller gå hjem hvis det ble verre, eller fikk smerter. 

ORIGINAL: Lene1986

Ringte føden, men ble ikke noe klokere. Forsto det sånn at jeg bare skulle gå på jobb. Heller gå hjem hvis det ble verre, eller fikk smerter. 

Bruk da magefølelsen[:)] hvis du stoler på deres svar og har ikke vondt så kan du tryggt bare følge rådene deres... men har du vondt eller føler at det er noe mer i denne blødningen enn de hintet til så vær hjemme og ta det med ro[:)]

Jeg blir hjemme i kveld. Ringte lege kontoret nå istedenfor. Venter på at de skal ringe tilbake her. 

ja ta det med ro og kos deg litt i dag.. det er nok ikke noe galt men det er greit å være føre var hvis det er første gang[:)]

Jeg hadde sånn rundt den tiden du er i nå. Kan være spotblødning eller hva det kalles.
Ikke noe farlig bare litt ubehagelig når det skjer. jeg tok det rett og slett med ro og har ikke kommet noe siden[:D]

Back
Topp