HJELP!!!!

friele

Elsker forumet
Heisann...Nå har jeg hatt spysyke med diare siden i går formiddag...Var hos legen i dag,han ville skjekke at det ikike var svangerskaps forgiftning..Blodtrykket var fint,ingen hevelser,men urinprøven var ikke fin..Den slo ut på proteiner..Det stod:a++  ,regner med det betyr 2 pluss...Han sa at jeg skulle komme tilbake med ny prøve i morgen...Men jeg blir jo så redd jo....Er det noen her som har erfaring og kan roe meg?????[&:]

Har ingen erfaring med dette... ville bare ønske deg lykke til! [:)] Det er jo godt legene følger opp. Du skal se alt går bra! 

han mente på at grunnen til at det slo slik ut påp proteinen var at urinen var så konsentrert etter at jeg ikke har fått i meg nok drikke pga spysyka...Men klarer liksom ikke slappe av likevell......

kan jo bare komme av utflod også! hadde du dusja før du tok urinprøva? det kan ha litt å si, hvis du feks dusja igår kveld istede for før du gikk til legen så kan det komme rester av utflod i urinprøva og da slår det ut på protein!

Nei jeg fikk ikke tid til å dusje,han beordra meg ned til skjekk med en gang jeg ringte...Urinen var veeeldig mørk,men det er  jo for at jeg ikke har klart å holde på verken drikke eller mat siden mandag..Å han mente at det og var grunnen til at det slo ut så høyt på proteiner[&:]

ja, sikkert en kombinasjon av det og at du ikke har fått dusja og sånn. og siden du ikke har vann i kroppen og blodtrykket er fint,så er nok dette helt helt normalt![:)][:)]

Nå fikk jeg svar fra svigerinna mi,hun har hatt spysyka opp til flere ganger i sine svangerskap,hun sa det vare helt normalt å få forhøyet protein verdier under spysyken....Da kan jeg slappe litt av..Tusen takk for svar jenter[:D]

Back
Topp