Nuppeliten
Flørter med forumet
I dag har nuppa mi bare spist 2 ganger...dvs ho spiste ca kl 10 i dag og så ville ho ikke spise igjen før kl 16.30. Før dette spiste ho kl 05:00 i natt. Det har vært sånn i flere dager nå... det går ofte 7 timer imellom måltidene og det synes jeg er litt vel lenge (men jeg kan jo ikke tvinge i ho mat)... ho bare avviser flaska, dytter ut tuten og griner på nesa eller blir frustrert/gråter når jeg prøver å tilby ho. Det er så utrolig frustrerende... jeg er i dialog med helsestasjon/helsesøster men kan ikke si jeg får så mange gode råd... Må også si det at ho har ikke bæsja siden mandag, og JA vi bruker malt... i hver eneste flaske. Vi var en tur hos lege i dag også og ho sa det kunne være en sammenheng mellom matlyst og det at ho kanskje er litt forstoppa. Har prøvd å gi ho sviskejuice i dag blandet med kokt vann uten effekt... Nå ligger ho og sover og jeg tenker nok ho har sovna for natta. Ho er nok litt mere trøtt enn ellers... nå kommer det jo til å gå flere timer igjen til neste måltid... :( Jeg blir så bekymra... Ho har ikke så våte bleier heller.
Noen med erfaring/gode råd? ( nuppa er 3 mnd)
Noen med erfaring/gode råd? ( nuppa er 3 mnd)
sender over en klem [:)]