Hjelp

SeHvaSomSkjer!

Elsker forumet
Gutten min på litt over halvannet år datt bakover fra ryggen av triptrap stolen i dag, rett med bakhodet i flisene på kjøkkenet. Vi var på legevakta og alt så bra ut men legen ba oss vekke ham og få kontakt med ham et par ganger, f.eks gi ham et glass vann.

Var oppe hos ham nå og vekket ham. Tok ham opp av senga og han begynte å hylskrike. Gjorde seg helt slapp og ville ikke bli tatt opp. Ville ikke bli trøstet og slo hånda mor vannkoppen eg ga til ham. Han sa ingenting og roet seg til slutt i sinn egen seng.

Han sa ingenting og åpnet i grunn nesten ikke øynene. Men eg har hatt kontakt med ham? Eller bør eg ha fått bedre kontakt med ham tror dere? Blir jo litt bekymret når de har hatt en slik smell[&:]

Ingen? Vurderer å ringe legevakta igjen men lurer på om eg bare er overhysterisk?

Har du den minste tvil så ringer du legevakta! Ikke vent på hva folk her inne måtte mene å synse om det! 

Min gutt på halvannet hadde antakelig reagert på samme måte, uten slag mot hodet, bare fordi han ble vekket. Er han trøtt, blir han sinna.
Ingen veldig gode forslag til hva du skal gjøre, men tror jeg ville prøvd å vekke igjen...

Hadde heller ringt legevakta enn å spørre folk her på BV.

Du får et mer fornufti svar av en lege.

Prøv å vekke han 1 gang til, får du samme reaksjon så kan du ringe legen og høre me h*n.
Trur nok at ungen ikke har noen skade, men e trøtt og vell søv.[:)]
Få han t å prat med deg når du vekker han. Svarer han på spørsmål så e det ikke noe galt.
Hjernerystelse gir gjerne utslag i kvalme/oppkast og sløvhet.

Ville ikke svare når eg snakket til ham.

Men har ringt legevakten nå, klarte ikke å roe meg helt. Men legen var bare fornøyd med at han ble så sint[:)] Så da kan eg slappe litt mer av.

Back
Topp