HJELP!!!!!!

FKHFrøken

Glad i forumet
Sandra neker å spise å drikke. Prøver med alt me har her hima da yoghurt, grøt, melk, fruktdrikk og vann ol, men hu vil kje ha.
Har bare fått i henne 210ml siden kl halv 8 i dag. Va sånn i går o. Feber har hu ikkje, men hu e litt ruglete i halsen og snufsen. Sikler noe sinnsykt o.

Kan det være tennene som plager henne så mye at hu ikkje vil spise eller drikke????
Får fryse ned noen våte kluter tror eg så hu kan tygge på, får nå litt værske i seg da. Uff e ikkje noe kjekt detta.

Har dere noen tips te meg te ka eg kan prøva ut.

Huff da[&:] Jeg syns det var en veldig god ide med de frosne klutene jeg! kanskje en sånn babyfeeder også kan være noe som funker? Hvis det er tenner og hun trenger noe å gnage på? Da kan hun jo få i seg noe fruktsafter i det minste. Ellers har jeg ikke så mye råd eller peiling...

har ingen råd desverre!
men håper at det ordner seg!

kansje ho har ont i halsen ? sjekk om lymfeknutan e hoven..
har du prøvd sukkervann ? for å få litt væske iallefall..

lykke til

prøv dentinox[:)]

har prøvd med dentinox, sukkervann, safefeeder ja alt mulig. får høra med hs på mandag om hu veit noe som eg kan prøve ut. uff lika ikkje detta heren. mye skriking, sutring og vil ikkje ligga i lekegrinda eller på gulvet. Vel får vel bare prøve litt mer.

men takk iallefall for at dåkke tok dåkke tid te å lese dette heren og legge igjen tips.[:)]

Sønnen min får noen ganger nypeekstrakt i vann. Kanskje det kan lindre litt dersom det serveres litt lunkent?
Hvis halsen er sår.
Uansett så håper jeg du finner ut av det!!

ORIGINAL: FKHFrøken

har prøvd med dentinox, sukkervann, safefeeder ja alt mulig. får høra med hs på mandag om hu veit noe som eg kan prøve ut. uff lika ikkje detta heren. mye skriking, sutring og vil ikkje ligga i lekegrinda eller på gulvet. Vel får vel bare prøve litt mer.

men takk iallefall for at dåkke tok dåkke tid te å lese dette heren og legge igjen tips.[:)]

For meg høres det ut som hun har vondt i halsen. Vi har hatt noen runder med det samme her... Da hadde snuppa streptokokker i halsen stakkar [:(]
Det er bare å prøve å gi henne litt inne i mellom...
og heller følge med på at bleiene er våte

ORIGINAL: vinterkyss

ORIGINAL: FKHFrøken

For meg høres det ut som hun har vondt i halsen
. Vi har hatt noen runder med det samme her... Da hadde snuppa streptokokker i halsen stakkar [:(]
Det er bare å prøve å gi henne litt inne i mellom...
og heller følge med på at bleiene er våte

Back
Topp