Hjelp..

*Precious*

Elsker forumet
Hvordan legger jeg inn bildene fra bildekonken og inn i en ny tråd? Altså får flere bilder i samme innlegg??

Aldri prøvd før[8|] Må jeg bruke Imageshack?

tror det skal gå an å høyreklikke på bildet å så på "kopier bildeadresse" eller noe sånt. Og så bruker du det gule "postkortet" når du skal lime det inn i tråden.. Evt

ORIGINAL: MammaOgLilleS

tror det skal gå an å høyreklikke på bildet å så på "kopier bildeadresse" eller noe sånt. Og så bruker du det gule "postkortet" når du skal lime det inn i tråden.. Evt

Men det står ikke hos meg når jeg høyreklikker på bildet[8|] Ikke har jeg det gule postkortet heller[&o]

Hvordan nettleser bruker du? Jeg har mozilla og der kommer det opp.

Hvordan nettleser bruker du? Jeg har mozilla og der kommer det opp.

[&o]hvordan finner jeg ut det?? Har ikke peiling jeg[&o][8D]

hehe. Hvis du høyre klikker på bildet, står det egensaper helt nederst?

i så fall trykk der, så kommer det opp en boks, så står det ca midt i boksen: adresse (url-adresse), så kopierer du bare linken som er der og limer inn mellom

hvis du ikke får til kan jeg ordne det [:)]

i så fall trykk der, så kommer det opp en boks, så står det ca midt i boksen: adresse (url-adresse), så kopierer du bare linken som er der og limer inn mellom

aha[:)][:)] Nå fikk jeg det til[:)] Tusen takk![:D]

ORIGINAL: *Precious*

aha[:)][:)] Nå fikk jeg det til[:)] Tusen takk![:D]

flott[:D]

Back
Topp