Hjelp!

milla1986

Elsker forumet
Mini har 37.6 i feber, tatt i rumpa. Er det feber? Bør jeg gi paracet?[8|]

Jeg tror ikke jeg ville gjortdet, men er du usikker så ring legevakta å hør... Mener at det står på pakka at en skal samråde med lege hvis de er under 3 mnd... litt usikker...

Fant dette på nettet:
"Man regner at det er feber når kroppstemperaturen er over 38 grader, målt i endetarmen."
Fant det her: http://www.klikk.no/foreldre/dinbaby/helse/baby/article547217.ece

Jeg ville kanskje ikke gitt paracet før den eventuelt ble litt høyere enn 37,6 altså. Men nå er ikke jeg lege da[:)]

Da Mikkel hadde 37,6 så gav jeg ingenting. Et par timer senere var det 37,3..
Men om han virker syk ellers så kan man vel kanskje gi paracet? Om han har dårlig matlyst osv. Nei, ikke vet jeg altså

Tusen takk!![:)]

Ble litt nervøs jeg nå.... men ser ut som jeg ikke trenger å bekymre meg altfor mye...
Kan hende det er fordi det er så varmt inne her.... vi har sånn møkka vannbåren gulv varme vi ikke skjønner pucka åssen vi regulerer... så blir jo døds varmt her nå som det er så mildt!

Tror jeg ville sett det an om han ikke har andre symptomer [:)] Har også lest det med 38 gr. [:)] Står i papirer fra helsestasjonen også [:)]

ORIGINAL: Sienna3

Tror jeg ville sett det an om han ikke har andre symptomer [:)] Har også lest det med 38 gr. [:)] Står i papirer fra helsestasjonen også [:)]

Signerer denne!
Men se på allmenntilstanden, den er viktigere enn tempen!

Back
Topp