HJELP!!

Nemi1988

Elsker forumet
Lenge siden sist jeg har vært inne her nå   Og bittelittegranna dårlig samvittighet for å si det sånn!! 
Oppsumering av de viktigste sakene?? He he..
Har alle det bare bra?
Jeg har da begynt å jobbe igjen, som har resultert i at jeg har vært lite på PC/nett de siste ukene..
Da jeg skulle på BV nå, så kom det fra sambo; "Jøss, skal du på BV igjen for en gangs skyld?"
Sååå sier vel sitt

Forresten; trenger litt hjelp av dere jenter!!
Som mange vet, så er jo jeg gravid igjen og er 26 uker på vei..
Men i motsettning til sist gang, klarer vi ikke å bli heeelt enige på navnevalg på lille gullet i magen
Så da spør jeg; HVILKE AV DISSE NAVNENE ER FINEST??
Føler vi MÅ ha dobbeltnavn siden snuppa vi har nå har det [:D]

Håper alle har det bare bra iallfall og jeg LOVER at jeg skal bli mere aktiv her inne igjen!! [:D]
Stooor kleeem [;)]

Så flott å høre at det går bra med deg! [:D][:D]

Jeg syns Emma Therese var fint, men jeg syns emma-navnet generelt er nyydelig <3 [:D]

Ine eller emma therese var kjempefint :) Julianne også, men da helst alene synes jeg :) Lykke til med valgeg hvertfall :) Hvordan er formen ellers?

ORIGINAL: IrenePirene

Ine eller emma therese var kjempefint :) Julianne også, men da helst alene synes jeg :) Lykke til med valgeg hvertfall :) Hvordan er formen ellers?

Formen er på topp [:D]
MYE bedre enn sist sv.skap!
Eneste er at bekkenet (spes. høyre side) er håpløst til tider denne gangen også [8D]
Og er FULL fart på mageboeren og ALT bra på UL [:D]
Alt bra med deg/dere?? [:)]

Så bra å høre da :D ja her er alt toppers. Har akuratt avsluttet 3.uka tilbake i jobb nå :)

Jeg synes alle er fine [:D] Men jeg ville nok ikke kalt snuppa for Emma, fordi jeg synes det er litt "oppbrukt". Ine er pent og Julianne, så søtt!! Jeg er visst lite hjelpsom [8|]

Ine Therese var vakkert syntes jeg :)

God helg :0)

ORIGINAL: velonita

Jeg syns Emma Therese var fint, men jeg syns emma-navnet generelt er nyydelig <3 [:D]

Sign[:)]

Jeg heller mot Julianne, men helst alene [8|] Men det var jo ikke det du ville...

Hva heter den andre jenta di? *kommer jo ikke på det i farten jeg vettu* Få høre hva som klinger...

Emma therese synes jeg klinget veldig godt [:)]

ORIGINAL: velonita

Må bare si at vist guttene min hadde blitt jente så hadde dei het enten Ida Therese på han første og på nr 2 så var det Emma Therese [;)]
Så stemte naturli vis Emma Therese

Emma er jo et veldig vanlig navn for tiden selv om det er et fint navn det og. Men jeg stemte på Ine Therese jeg. [:)]

ORIGINAL: LilleSitron

Jeg heller mot Julianne, men helst alene [8|] Men det var jo ikke det du ville...

Hva heter den andre jenta di? *kommer jo ikke på det i farten jeg vettu* Få høre hva som klinger...

Thea Sofie heter snuppa vi har [:D]
Hmmm.. Vanskelig dette her [8D]
Tusen takk for alle svar og alle som har stemt [:D]

ORIGINAL: IrenePirene

[:)]

hmmm...syns emma er litt "oppbrukt" om du misforstår meg rett...

Julianne synes jeg var fint - gjerne med Mari eller noe sånt om dere føler dere trenger dobbeltnavn på begge.

Eller likte jeg Ine therese, men jeg hadde foretrukket Ina...men, det er jo bare en smakssak.

Håper formen din er god og humøret på topp! utrolig som tida har flydd!!![:D][:D][:D]

ORIGINAL: TITTIN72

hmmm...syns emma er litt "oppbrukt" om du misforstår meg rett...

Julianne synes jeg var fint - gjerne med Mari eller noe sånt om dere føler dere trenger dobbeltnavn på begge.

Eller likte jeg Ine therese, men jeg hadde foretrukket Ina...men, det er jo bare en smakssak.

Håper formen din er god og humøret på topp! utrolig som tida har flydd!!![:D][:D][:D]

Ja jeg skjønner hva du mener med oppbrukt ja [8D]
Det jeg har sagt til sambo å, men han vil ikke helt høre [8D]  He he..
Skulle ønske et navn bare "dukket opp" som vi SKULLE ha sånn som sist [8D]
Meeen nei [:@]
Både form og humør er på topp [:D]
Med deg og dine da?? [:)]

Back
Topp