Hjelp!

LadyZ

Gift med forumet
Hvordan snu døgnet? Mini sover hele dagen og er våken til langt på natt. Hva kan jeg gjøre for å snu døgnet? Jeg er så trøtt at tårene triller.

hei, sliter med det samme, igår natt såv Lykke hele natten gjennon, jeg var helt i hundra, da hun som regel griner og griner og mor og far er så på randen at de snart ikke klarer mer! Inatt er det på an igjen, hun vil ikke sove, blir snar gal..

jeg holder hun oppe mye på dagen, prøver både før og etter måltidene, + jeg har begynt å vekke henne om morningene også, så uansett hvor lite hun sover i natt så har jeg ringeklokken på 0700. Hadde så stor tru på denne natten, men neida.. hun ligger på babyteppet i mørket å leker nå, satser på hun sovner snart, eller så er det på an igjen med vuggingen....

føler med deg

Jada....vet hvordan du har det![&:]
Helsesøster anbefalte å vekke babyen på dagtid etter max 3 timer.. Samt å la han være våken noen timer på kvelden før "natta".. Men er ikke enkelt for han sovner som en stein på kvelden når vi liksom skal være våkne....[>:]

Samme problem her..[&o] Men hvordan holde de våkne da?? [:-] Noen tips?
Her sovnes det enten hun er i armene mine, på babygymèn eller leikegrinda på dagtid..!!! [&:]

her i huset sovnet minisjefen rundt 0330.... vekket henne kl.0700 . Hun er trøtt nå, men skal holde henne våken i en time ihvertfall, så soving i max 2 timer, så får hun sove neste kvil i 3 timer, så prøve å holde henne våken i kveld, men det er så vanskelig, fikk ett råd å ta en kald klut på brystet hennes, for å holde henne våken, syns ikke dette høres så bra ut, men kansje jeg må prøve det alikevel, viss ikke så får hun ligge uten klær på badet å sprelle, da det er godt å varmt der inne.

Råd tas imot med takk!!

Det er vel kanskje prøvd alt, men et varmt bad kan ofte hjelpe på nattesøvnen. Da er de jo våkne under badingen iallefall og sovner ofte godt etterpå. Ellers er det vanskelig å snu døgnet når de er så små ja.... Blir litt lettere å holde de våken på dagen når de kan aktiviseres mer med leker o.l.
Her prøver jeg å holde henne våken fra 19-22 ved å holde litt rangler og div ved henne, veksle mellom å snu henne over på rygg, mage... Sitter litt ivippestolen osv... Men er hun trøtt sovner hun uansett. Heldigvis sover hun godt om natten nå, så nyter det mens det varer.....

Back
Topp