HJELP!!!

Tjukkaaa

Forumet er livet
Jeg er i elendig humør! Dette har vært den verste dagen på leeeeeeeeeenge!!

Vi hadde bryllupsdag i går og det går ikke for meg å ta i mot mannen i dette humøret men jeg vet av erfaring at denne typen irritasjon gir seg ikke av segselv. Huset ser ikke ut og jeg er møkkasliten.

Har dere noen tips til hvordan jeg skal få det dritahumøret vekk?

Vi er såpass sta beggge to at kvelden kommer til å ende kjempe dårlig hvis ikke jeg fikser humøret mitt.. pleeeeeeez hjelp meg?[&o]

hmmz... ikke kan du gå på shopping heller, d hjelper meg.. [&:] nettshopping??

ORIGINAL: Bebibooms

Hihih den var ikke så dum altså...[8D]. èn ting siden vi er inne på nettshopping - hva er greien med Asoz eller hva det heter.. betaler man ikke moms/toll av de varene?

ORIGINAL: Tjukkaaa

Hihih den var ikke så dum altså...[8D]. èn ting siden vi er inne på nettshopping - hva er greien med Asoz eller hva det heter.. betaler man ikke moms/toll av de varene?

aner ikke...[:D] aldri vert der... hvor lenge er d før mannen kommer hjem?

hva med en deilig dusj??????? bad om dere har badekar/boblebad[;)]

ikke noe gy å være i slikt humør[&o][&o]

ORIGINAL: Tjukkaaa

aner ikke...[:D] aldri vert der... hvor lenge er d før mannen kommer hjem?

^Han kommer sent - i halv elve tiden vil jeg tro. Jenten nekter selvfølgelig å legge seg også - bare for å toppe altsammen[>:].

Chrichri - jeg tror det hadde gjort meg godt med varm dusj ja.... bare den ungen sovner snart da! Håper det blir lenge til neste sånn dag altså!

Absolutt nettshopping- hjelpe allltid på humret:):) Spes. interiør nettbutikker :)

ORIGINAL: Tovvar

Absolutt nettshopping- hjelpe allltid på humret:):) Spes. interiør nettbutikker :)

Bruk noe penger!!![:D][:D]

Det er no dritt når man er sånn og absolutt ikke burde være sånn...håper du fant noe som gjorde deg i bedre humør!

Takk alle snille jenter[:)][:)].

Jeg forsøkte i første omgang å shoppe men siden jeg ikke visste hva jeg skulle se etter så ble jeg bare mer irritert... så jeg sto opp og begynte å rydde uten en eneste lyst eller ork til det... men med engang jeg var i gang så jeg hvor overflatisk rotet var og da ble jeg jo gira og ble ferdig på rekordfart[:D].

Så fikk jeg blåst ut til en venninne som ringte meg og så endte jeg hele greien med dusj[:D]. Merker at det skal ikke mye til for at humøret snur igjen - så jeg har nå lagd mat til mannen min som jeg skal overraske han med om noen minutters tid - så skal jeg si ifra til han med engang om at dagen har vært vanskelig og at det er viktig at vi legger vekk all irritasjon/terging/o.l i kveld... kun smil og snillhet[:)][:)][:)]

Så godt å høre!! Rydding kan jo faktisk hjelpe på humøret!!![:D][:D]

Kos deg med mannen hjemme igjen!!

Back
Topp