Hjelp...

Sweetheart87

Betatt av forumet
Augustlykke 2015
Poster det her å jeg så kanskje jeg får flere svar.

Hadde for litt siden en MA. Var på gyn tirsdag for 14 dager siden og fikk utdrivelses pillene. Sluttet å blø på tirsdag. På mandag begynte jeg og styre med en fyr jeg har likt en stund. Vi er ekstremt forelsket og på fredag ble fristelsen alt for stor. Så i helgen har vi et par ganger hatt ubeskyttet sex. Er det sånn at det er ekstrem stor sjangs for at jeg blir gravid igjen?? Litt nervøs. Nye typen er litt yngre enn meg og vi er aldeles ikke klare for å ha barn for å si det sånn.

Kjøp angrepiller i morgen. De skal tas innen 72 timer så det kan du rekke. 

Skjønner seriøst ikke hvordan det går ann å være så uforsiktig opptil flere ganger når en ikke er klar for barn, men, men. Lykke til

SKal få nye p-piller i morra. :P Og når det gjelder det å være uforsiktig så er det ikke alltid man tenker over ting når man har adhd, man handler veldig ofte på impuls for å si det sånn, og når begge har adhd blir det ennå verre.

Du kan jo gjøre som de andre sier, ta en angrepille, men jeg gjorde det en gang og ble gravid utenfor livmoren, pillene hindrer kun egget å feste seg i livmoren, men ikke utenfor..
Men uansett, de fleste går det nok bra med.

ORIGINAL: FrøkenFryken

Skjønner seriøst ikke hvordan det går ann å være så uforsiktig opptil flere ganger når en ikke er klar for barn, men, men. Lykke til

sign

ORIGINAL: Sweetheart87

SKal få nye p-piller i morra. :P Og når det gjelder det å være uforsiktig så er det ikke alltid man tenker over ting når man har adhd, man handler veldig ofte på impuls for å si det sånn, og når begge har adhd blir det ennå verre.

jeg vet selv at fristelsen blir noenganger litt for stor uansett om man har ADHD eller ikke, vanskelig å stoppe når man først er i gang med litt kos.

Sannsynligheten er veldig stor ja!

Så lurt med angrepille! [:)] Bedre med angrepille, enn å måtte ta abort.

Back
Topp