Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: maejmedspire
1) Hva med eggløsningssprøyte? Det har jeg ikke fått og ikke hørt noe om heller.
Den får du beskjed om å ta når de ser at eggene er modne og klare for uttak den dagen du er på din siste UL-sjekk.Den hentes på sykehusapoteket.
2) Hvem avtaler UL-en med sykehuset? Jeg eller St.Olavs?
Det er UL for å sjekke eggmodning, du mener? Etter min erfaring setter St.Olavs opp når du skal inn på UL hos de.
3) Hva skjer om jeg trenger flere sprøyter etter UL-en? Har sykehuset det kanskje? Apoteket her må i alle fall bestille det inn..
St.Olavs har sykehusapotek like ved, så Fertilitetseksjonen faxer bortover resepten på de medisinene du trenger med det samme du går der i fra. Da er det bare å fortelle navnet ditt og at Fertilitetseksjonen har sendt resepten.
[:D][:D]
ORIGINAL: ..Lykke..
ORIGINAL: Sjakkruta
Takk for svar Lykke, men jeg holder til i Ålesund og reiser ikke til Trondheim før til uttaket. Håper noen vet hvordan ting fungerer da [:)]
Sånn ja,men da må de vell ha medisinene i Ålesund vil jeg tro[:)][:)]
ORIGINAL: Sjakkruta
Skjemaet har kommet i alle fall, så da venter jeg med å ringe til mensen kommer tenker jeg. Men et par spm. til viss dere gidder å svare:
1) Hva med eggløsningssprøyte? Det har jeg ikke fått og ikke hørt noe om heller.
2) Hvem avtaler UL-en med sykehuset? Jeg eller St.Olavs?
3) Hva skjer om jeg trenger flere sprøyter etter UL-en? Har sykehuset det kanskje? Apoteket her må i alle fall bestille det inn..